Obserwatorzy

Majowe denko

Witajcie :)

Maj już za nami (ale ten czas szybko leci, też macie takie odczucie?) więc pora pozbyć się "pustaków" i zrobić miejsce na nowe kosmetyki :)
1. Isana, suchy szampon - moje "ente" opakowanie. Kupuję go kiedy aktualnie Batiste nie jest na promocji.
2. Lirene, wybielający tonik 3w1 - RECENZJA tutaj
3. Alterra, peeling pod prysznic - oj ciężko mi się zużywało ten kosmetyk, cieszę się że mam to już za sobą. RECENZJA tutaj
4. Facelle, żel do higieny intymnej - bardzo fajny produkt, nie drogi, nie podrażnia i nie uczula. Jestem z niego zadowolona.
5. BingoSpa, mleczko do mycia rąk z jedwabiem - RECENZJA tutaj
6. Soraya, peeling do twarzy - RECENZJA tutaj
7. Lirene, multifunkcyjny krem BB - RECENZJA tutaj
8. Clarena, peeling do twarzy z kawiorem - bardzo fajny, delikatny peeling, ładnie wygładzał i przyjemnie pachniał.
9. Kolastyna, żel do mycia twarzy - dobrze oczyszczał, lekko się pienił, nie podrażniał ale lekko ściągał skórę.
10. Bioliq, płyn micelarny - świetny produkt, RECENZJA tutaj
11. Efektima, hydrożelowe płatki pod oczy - ciekawy produkt, odprężający :) widać poprawę, okolice oczu stają się rozświetlone i wyglądają na wypoczęte.
12. Lirene, krem do twarzy - RECENZJA tutaj
13. Yoskine, mikrodermabrazja, szafirowy peeling do twarzy - jak dla mnie świetny produkt, ma miliony mikro drobinek które idealnie ścierają naskórek. Twarz jest super gładka :D nie ma mowy o podrażnieniach czy zaczerwienionej skórze.
14. Skarpetki złuszczające do stóp - RECENZJA tutaj
15. Ziaja, maseczki do twarzy - ta nowa seria "liście zielonej oliwki" bardzo przypadła mi do gustu. Z pewnością te maski zagoszczą u mnie na dłużej.
16. POSE, próbka kremu do twarzy - hmm, jak dla mnie lipa, krem tłusty, w ogóle się nie wchłaniał. Rano budziłam się z mega tłustą twarzą.
17. Yves Rocher, miniaturka kremu do twarzy - przyjemny, nawilżający krem o ładnym zapachu.
18. Calvin Klein, REVEAL - próbka perfum. Zapach ok. Niestety nie umiem opisywać zapachów. Podobał mi się i tyle :P

No i koniec, teraz mogę to wszystko wywalić do kosza, jupi :D

10 komentarzy:

  1. Czas zdecydowanie leci szybko, a wręcz za szybko. Nie wiem kiedy zleciała prawie połowa 2015 roku.
    Gratuluję świetnego denka, poszło Ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio używając suchego szamponu z isany zauważyłam że szybciej mi się kończy niż ten batise ale to może mi się wydawać :P W każdym bądź razie lubię bardzo i ten i ten

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo udało Ci się zużyć, muszę wreszcie wypróbować ten suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi 7 nie przypadło do gustu;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci poszło. Znam jedynie dwa peelingi. Ten pomaranczowy Alterry i morelowo-orzechowy z Sorai. Ten drugi początkowo lubiłam, jednak z czasem moja cera przestała go darzyć sympatią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam hydrożelowe płatki pod oczy z Perfecty - również fajnie się sprawdzają, szczególnie prosto z lodówki :)

    OdpowiedzUsuń