Obserwatorzy

majowe zakupy

Witajcie :)

Maj wprawdzie już za nami, ale właśnie ten miesiąc obfitował w wiele promocji na które i ja się skusiłam :)
Na promocji w Rossmannie (-40% na pielęgnację do twarzy) w końcu zaopatrzyłam się w płyn micelarny z Garniera :) jestem już po kilku stosowaniach i mogę powiedzieć że zdecydowanie jestem na TAK :D Dodatkowo kupiłam żel do mycia twarzy z ziaji - liście manuka. Miałam już go i byłam zadowolona. Do koszyka wpadł mi równie sławny w blogosferze płyn micelarny z L'Oreal'a. W Takko kupiłam miętowe szorty i etui na telefon :) dodatkowo dla przyjemności dużą milkę z oreo :D
Dużo dobrego słyszałam też o suchym szamponie z biedronki, wiec postanowiłam go kupić. Zajrzałam też do Housa gdzie kupiłam słuchawki w zebrę :P
W Tesco trafiłam na kilka promocji i tak zostałam posiadaczką szczoteczek do zębów (2,75 zł sztuka) i dwóch zapaszków, każdy po 5 zł :)
I to by były wszystkie zakupy jakie poczyniłam w maju :)
buziaki i udanego weekendu :*

13 komentarzy:

  1. Fajne zakuposki :) Świetne są te słuchawki w zebrę. Szampon z Biedry też kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie żel do twarzy z Ziaji troszkę przesusza :<

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tak chciałam skorzystać z promocji na ten płyn i nie miałam jak pojechać;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się etui na telefon. W Rossmannie na promocji nic nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milka Oreo jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Milka Oreo <3

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę Bi Es to kopia zapachu Tresor (ale nie wiem którego) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam milkę i ten płyn z garniera

    OdpowiedzUsuń