Obserwatorzy

Tajemnicza paczka :D

Witajcie :)

Chcialam Wam pokazać tajemnicza paczkę, która dostałam wczoraj od kuriera :)


W ostatniom GlosyBox 90 osób mialo szansę na  "Golden Ticket" na 50zł do wykorzystania na buty sportowe a 10 osób dostawało buty sportowe za darmo :D ja byłam tą szczęściarą wśród mniejszości i wygrałam BUTY!!!! :D wczoraj do mnie przyszły :D





Niezmiernie się cieszę, że mialam tyle szczęścia :D W planach na wiosenne zakupy były uwzględnione buty sportowe, a teraz śmiało mogę je wykreslić z listy :)

33 komentarze:

  1. Jej ! Wspaniałe uczucie wyróżniać się, ale tak pozytywnie, z tłumu ;) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale z Ciebie szczęściara ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, świetnie się prezentują
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Gratuluję szczęściaro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, Gratki:) przydałyby mi się takie do chodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli jeszcze tylko dresik i "biegaanko"czeka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) SZczęściara z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dokładnie te same buty , będziesz z nim zadowolona bo w nich się nie chodzi tylko płynie po prostu nad chodnikiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :)

    Zapraszam do udziału w konkursie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. you're amazing

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję fajnej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, też lubię takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty ;) gratulacje :* Ja też muszę się rozejrzeć za jakimiś sportowymi :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne. Gratuluje wygranej. Ja jeszcze nigdy nic nie wygralam. Moze kiedys.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuu, zazdroszczę :P Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ masz farta :) super oby wygodne były,śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty,gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne butki! Gratulacje i miłego noszenia! :D

    OdpowiedzUsuń