Obserwatorzy

Merz Special - pierwsze starcie ;)

Witajcie :)

Niedawno dostałam propozycję podjęcia 3-miesięcznej kuracji z suplementem diety Merz Special.
Pewnie większość z Was wie co to za tabletki a dla tych co nie wiedzą powiem tylko, że mają one za zadanie wspomóc nasze włosy, skórę i paznokcie :)
Kilka dni temu przyszła do mnie paczuszka z trzema opakowaniami co odpowiada 3-miesięcznej kuracji.
Oprócz kartonikowego pudełka drażetki znajdują się w solidnym szklanym słoiczku, które wygląda efektownie i moim zdaniem przyciąga uwagę.
Tabletki posiadają blado-różową otoczkę, która ułatwia połykanie. Sama wielkość drażetek też nie sprawia problemu z ich przyjmowaniem.
A teraz kilka informacji jakie możemy wyczytać z kartonika :)
Jak widać jest to bomba witaminowa dla naszej skóry, włosów i paznokci.
Moja kuracja zaczyna się dziś (9 czerwiec) i zakończy w okolicach 9 września.
Drażetki przyjmuje się dwa razy dziennie po jednej - rano i wieczorem.
Szczególne nadzieje pokładam na poprawieniu stanu moich włosów i paznokci. Na cerę jakoś specjalnie nie narzekam. Moim problemem raczej jest wypadanie włosów oraz miękkie, rozdwajające się paznokcie. Bardzo często pękają mi po bokach :(
Tak wyglądają na dzień dzisiejszy
Na zdjęciu widać jakie są miękkie.
Pierwsze spostrzeżenia przedstawię po 6 tygodniach a kolejne już po skończonej kuracji.
Zobaczymy jak spiszą się te drażetki, aż sama jestem ciekawa :D
A Wy jakie miałyście doświadczenia z Merz Special?

5 komentarzy:

  1. ja zużyłam 2,5 roku temu 3 opakowania pod rząd, nie widziałam niestety u siebie efektów :/
    dużo lepsze przyniósł mi suplement amocon forte który poleciła mi pani dermatolog, w podobnej cenie ale w saszetkach po 21 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za owocną kurację. Ze słabymi paznokciami też mam spory problem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno temu kupilam jedno opakowanie, ale na tym poprzestałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie przepadam za stosowaniem suplementów :)

    OdpowiedzUsuń