Obserwatorzy

Denko - Luty

Hej :)

Pora rozliczyć się ze zużyć z lutego :) jako, że jest to najkrótszy miesiąc to też denko nie powala swoją ilością :P
1. Bingo Spa, błotna maska do twarzy z kolagenem - RECENZJA tutaj
2. Bingo Spa, maska do twarzy ze 100% olejem z winogron - RECENZJA tutaj
3. Isana, suchy szampon - moje kolejne opakowanie, tani i dobry, zapraszam na recenzję porównawczą tutaj
4. Isana, kremowy balsam z olejkiem arganowym - RECENZJA tutaj
5. Lirene, kremowa emulsja do higieny intymnej - RECENZJA tutaj
6. Pharmaceris, regenerujący krem-masło do ciała - RECENZJA tutaj
7. GlySkinCare, krem pod oczy - fajny, ale dla mnie bez rewelacji, nawilżenie było ok, nie niwelował cieni, był bezzapachowy, nie podrazniał
8. Santa Verde, krem do twarzy (naturalny) - była to próbka z Glossy Box'a, ładnie pachniał, ale niestety u mnie się nie sprawdził, niby naturalny, ale zapchał mi cerę i wyskoczyło mi po nim kilku nieprzyjaciół.
9. Isana, krem do rąk - RECENZJA tutaj
10. Ziaja, jaśmin w kremie do rąk przeciw zmarszczkom 50+ - używała go moja mama, miał śliczny zapach, dobrze się wchłaniał i wygładzał skórę. Moja mama była z niego zadowolona i powiedziała, że na pewno do niego powróci.

Jak widać, większość kosmetyków recenzowałam już na blogu, ale może ktoś jeszcze nie miał okazji poczytać o produktach które go w szczególności zainteresowały, więc zapraszam :D
A jak u Was z denkiem w tym miesiącu?
buziaki i do następnego :*

24 komentarze:

  1. Żadnego kosmetyku nie znam, isany jakoś nie trawię :( moje denko w przygotowani, tzn. nie mam kiedy wygrzebać z wora i rozłożyć w jakimś miejscu, żeby bejbior nie widział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę czytać Twoje recenzje na temat perełek z BingoSpa !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jakbyś miała na swoim blogu opcje komentarzy bez google + :)

      Usuń
  3. Widzę sporo kosmetyków Isana, ja dopiero się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon z isany uwielbiam,reszty natomiast nie było mi dane używać.

    OdpowiedzUsuń
  5. praktycznie nic z tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz używam masła do ciał pharmaceris, zero problemów z przesuszeniami ale nie jest wydajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Pharmaceris, regenerujący krem-masło do ciała- UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne denko, nie miałam nic z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie używałam z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Suchy szampon z Isany kupuję regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie denko zerowe w tym miesiącu :D
    Miałam tylko ten krem do rąk z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. isanę suchą w lutym i ja wykończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zużyć :)
    Ja nie byłam zadowolona z suchego szamponu Isany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam tylko ten suchy szampon z isany, z resztą produktów jakoś nie było mi dane współpracować (jeszcze) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubiłam balsam z olejkiem arganowym

    OdpowiedzUsuń
  16. Bingo Spa niedawno odkryłam. Miałam od nich dwa kremy i peeling i mam ochotę na jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem czy ze swojego denka (na razie go jeszcze nie pokazałam) opisywałam jakiś produkt na blogu...chyba tak, choc cieżko mi teraz powiedzieć, bo nawet nie pamiętam dokładnie co udało mi się zużyć XD

    OdpowiedzUsuń
  18. nic nie miałam z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zbieram :D
    duzo tego masz ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo dużo ci się uzbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja w tym miesiącu słabiutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam suchego szamponu z Isany i póki co jestem średnio zadowolona :( Batiste sprawdza się u mnie o wiele lepiej, ale jeszcze dam Isanie szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten suchy szampon z Isany, był ok, ale zdecydowanie wolę Batiste:)

    OdpowiedzUsuń