Obserwatorzy

Photo mix #27 - Insta mix #14; Przegląd stycznia 2018

Witajcie :)

Styczeń minął, tak więc zapraszam Was na krótkie podsumowanie miesiąca z Instagrama :)
Co ciekawego się u mnie działo :D

1. Moje BestNine z roku 2017 :)
2. Manicure lakierami z FM Group, które znalazły się u mnie pod choinką
3. Swatche owych lakierów :)
4. 12 miesięcy, 12 herbat :) na podsumowanie zapraszam TUTAJ
5. Manicure na karnawał
6. Wieczór przy herbatce i dobrej książce :)
7. Śniadanko z pastą z awokado, a do chrupania czerwona papryka i kawaaaaa
8. Jeden z moich zestawów do codziennego makijażu :)
9. Obiad z tych "fit" ;) Brązowy ryż, sos pomidorowy z czerwoną fasolą i kurczakiem a do tego brokuły
10. Relaks z migdałowym zabiegiem od Lirene. Na moim instagramie możecie poczytać o tej masce kilka zdań :D
11. Manicure - Białe róże
12. Wyprzedażowy łup z Deichmanna
13. Zbiór moich ulubionych i wciąż używanych bronzerów :)
14. Makijaż - fiolety
15. Dzień prania pędzli :P
16. Paczuszka od BeautyBigBang z cudownościami do paznokci :D
17. Manicure - Zygzaki
18. Kolejny przyjemny wieczór :D
19. Nowy zakup. Seria od dawna mnie kusiła i póki co ten żel spisuje się bardzo dobrze
20. Manicure - Czaszki
 21-24. Manicure - Droga mleczna + świecące w ciemności gwiazdki
25. Miałam ochotę na coś słodkiego. Padło na czekoladową paletkę :P
26. Kolejny fit obiad :D Tym razem łosoś, brązowy ryż i brokuły
27. Chwila dla siebie. Hmmm całkiem dużo ich było w styczniu :D|
28. Makijaż - ciepłe brązy i miedź
29. Produkty jakie użyłam do ww. makijażu :)
Tak właśnie przebiegł mi styczeń

Z racji tego, że dziś mamy Tłusty Czwartek to.......
SMACZNEGO!!!! :D

6 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie ;) Moją uwagę jak zwykle przyciągają makijaże i zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery fm wyglądają bajecznie , podobnie z resztą jak te świecące w ciemności gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie super fluo paznokcie! :D Super! :D

    dodaję do obserwowanych, w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie skusiłam się na te herbaty z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego bo znowu się pojawiły w Biedronce :)

      Usuń