Obserwatorzy

Manicure - Słodkie Walentynki :)

Witajcie :)

Mamy luty a jak wiadomo w lutym są Walentynki :D
Ja osobiście jakoś specjalnie nie celebruję tego dnia, ale lubię całą tą otoczkę wokół tego :)
Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła jakiegoś zdobienia na pazurkach :)
Wykorzystałam w nim m.in. szablony jakie otrzymałam w paczce od BeautyBigBang.
Jest to 3 i zarazem ostatnia rzecz, którą znalazłam w paczce.
Od zawsze chciałam spróbować takich szablonów i w końcu mam okazję :D
Ok, pora na trochę matematyki :P
W zestawie znajdziemy aż 24 arkusze po 6 szablonów na arkusz, z czego na każdy wzór przypadają dwa szablony. Daje nam to 72 różne wzory. Sporo pomysłów na zdobienia :D
Minus jaki zauważyłam to wspomniane wyżej, tylko dwa takie same wzory. Raczej nie będziemy w stanie zrobić nimi wszystkich paznokci. Co prawda mi udało się wykorzystać jeden szablon na 4 paznokcie, ale przy czwartym, szablon już słabo dociskał do paznokcia i wzór wyszedł trochę "rozlany". Może przy większej wprawie by się udało :)
Szablon polecam nakładać na wyschnięty top coat ( w moim wypadku Seche Vite, który bardzo dobrze się sprawdził) albo mega dobrze wysuszony lakier bazowy bo inaczej przy odrywaniu szablonu na bank ściągniemy również lakier.
Ok pora na skończone zdobienie walentynkowe :)
Czego użyłam...
Jak widać, szablony są holograficzne dzięki czemu wzory jakie zostały na arkuszu po wykorzystanym szablonie, idealnie sprawdzą się jako naklejki przy innych zdobieniach :) Nic się nie zmarnuje :D
Jeśli macie ochotę pobawić się takimi szablonami to możecie zakupić je tutaj:
Mam dla Was również kod rabatowy na -10% ANTK10

A Wy macie już jakieś plany na Walentynki? :)
buziaki i do następnego!

13 komentarzy:

  1. efekt przerósł moje oczekiwania, wyszło przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* miło czytać takie komentarze :D

      Usuń
  2. Świetnie wyszlo. Nie bylam przekonana do tych szablonow, ale super sie spisuja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy raz z tymi szablonami i spodobało mi się :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Takie było założenie żeby było uroczo i słodko :)

      Usuń
  4. Ciekawe połączenie kolorystyczne. Osobiście jeszcze nie używałam takich szablonów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jakie cudne ;) Rewelacyjnie wygląda to połączenie ombre i bieli ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam walentynkowe zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne :) Ja szablony robiłam na macie silikonowej i udało mi się zrobić 6 wzorów, ale przy kolejnych też już nie chciały się dokładnie dociskać i krawędzie były nierówne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o macie, bardzo dobry pomysł. Następnym razem go wykorzystam :D

      Usuń