Obserwatorzy

Mini zakupy

Hej :) Przychodzę dziś do Was z naprawdę mini zakupami (nie były planowane, no ale tak jakoś wyszło :P) Po drodze do domu weszłam do rossmana i natknęłam się na promocję RIMMEL 10zł mniej na produkty z serii Match Perfection. Po dogłębnych oględzinach skusiłam sie na podkład w żelu w kolorze 100 ivory (bodajże najjaśniejszy). Zobaczymy jak się spisze :) Idąc do kasy przechodziłam obok pomadek oochronnych i zobaczyłam,że carmex też jest w promocji, szczerze to nigdy mnie do niego nie ciagnęło i zawsze przechodziłam bez większego zainteresowania ale tym razem była promocja i pomyślałam, że sama muszę się przekonać czy rzeczywiście to takie cudo jak się nim zachwycają.


Podkład kosztował 19.99 a carmex 6.99
Potestuję i napewno podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami, kto wie może dołączę do fanów carmexu :)

A Wy miałyście już do czynienia z tymi kosmetykami? jak się u Was sprawdzały? Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. bardzo lubię carmex (tez ma teraz truskawkowy) a kosmetyki Rimmela są dla mnie nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to już czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. carmex wszedzie:)
    10zł to nie duzo:)czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  4. świat oszalał na pukncie carmexu ;) moim zdaniem nie specjalnie nadaję się na zimę, ja po jakimś czasie używania go przestałam się nim zachwycać tak jak na początku, ale musisz sama sprawdzić czy dla Ciebie będzie okej czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że jak zobaczyłam Carmex pierwszy raz to myślałam, że to jakiś klej, na pewno nie balsam do ust :D, ale ja byłam nawet zadowolona jeśli chodzi o pielęgnację. Zapraszam do siebie, jest mały konkurs - maniurkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymyślności mi nie trzeba :), odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uzywam tego nowego carmexu i jestem bardzo zadowolona :)
    Może skusisz się na czerwoną akcję na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z paznokciami jak najbardziej :)
    Będę bardzo wdzięczna jeśli zechcesz zawiadomić swoje czytelniczki o tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. carmexu w tubce uzywalam jakis czas temu - idealnie pielegnował, ale zaczał mnie draznic jego zapach :/

    co do podkladu - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na recenzję podkładu z rimmela :)
    będąc w Rossmannie też spotkałam się z tą promocją i zastanawiałam się nad kupnem, ale ostatecznie zdecydowałam się nad Manhatann :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo carmex! i love it!
    pozdrawiam +obserwuję
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie niedawno dołączyłam do fanek carmexu.

    OdpowiedzUsuń