Obserwatorzy

Matujący Top Coat z Essence

Hej dziewczynki :) Dziś notka na temat  Top Coat z Essence, który nadaje matujący efekt na paznokciach. Mozna go kupić w Naturze za okolo 8zł.


Pojemność to 8 ml. Lakier na postać mętnego lakieru bezbarwnego, nakładamy go na pomalowane wcześniej paznokcie i po jakiś 30 sek pojawia nam się matowy efekt. Nie dość że mamy mat to jeszcze po następnych 30 sek mamy całkowicie suche paznokcie :) a oto efekt :)



Rezultat bardzo mi się podoba i uważam, że jest to świetne rozwiązanie, bo kupujemy jeden lakier i efekt matu możemy uzyskać z jakiegokolwiek lakieru jaki mamy w domu, nie musimy dodatkowo wydawać pieniędzy na matowe kolorowe lakiery :) polecam wszystkim którzy od czasu do czasu lubią sobie zmatowić kolorek na paznokciach :)

12 komentarzy:

  1. Fajny efekt bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam go! :D
    ale rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też go mam :D ale również nie używam zbyt często, wolę chyba połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam matu Elf ale nie jestem z niego jakoś bardzo zadowolona; jak skończę pewnie kupie ten z essence.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny! myslalm ze bedzie bardziej taki mrozny efekt dawal. widzialam do Catrice mata i on wlasnei taki byl. jeszcze mysle ktory kupie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po macie z Wibo przestał podobać mi się efekt matowych paznokci...niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ekstra jest :)) ! Wędruje na moja listę zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, chociaż ja wolę na zimę takie bardziej zimowe kolory, a wg mnie ten do nich nalezy, chłodny kolorek ;)

    Uwielbiam matowe kolorki, a o takim cudzie nawet nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo mi się spodobał efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie ostatnio go szukałam i ne było:/ może następnym razem dostane:)

    OdpowiedzUsuń