Obserwatorzy

Krem do rąk "Sweet Secret" banan i kokos

Cześć :) Czas na krótką recenzję o kremie do rąk Sweet Secret o zapachu banana i kokosa. Krem dostałam w gratisie do jakiś tam zakupów, więc nie znam dokładnej ceny.



Ogólnie plusów nie znalazłam. Jesli chodzi o zapach to powalił mnie tylko jak wąchałam go w tubce, bo jak nałozylam go na dłonie zapach stawał się sztuczny i chemiczny bleee. Długo się wchłania, nie to co mój ukochany z ziajki z serii kozie mleko (kto go miał to wie o czym mówię :)) przez co daje na dłoniach efekt "tłustych rąk" czego osobiście nie lubię. Jeżeli chodzi o nawilżenie to jest na poziomie bardzo przeciętnym. Nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, ogólnie jestem na nie i napewno go nie kupię. (dobrze, że dostałam go w gratisie bo teraz żałowałabym wydanych pieniędzy).


A Wy miałyście okazję zapoznać się z tym kremem? Może macie inne zdanie niż ja? :) buziaki :*

10 komentarzy:

  1. nie mialam tego kremu ciekawy, mam z avonu, :)
    rekawicfzki kupiłamw zwyklym sklepie z odzieza nie sa firmowe, jakies mollon za 25zł, kusza mnie jeszcze czerwone

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć ;o ogólnie tak jak sie niucha kosmetyki tej firmy to ładnie pachna ale szkoda ze tylko w opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. poszukaj poszukaj i koniecznie jak moje z welurkiem, bo taka skora szybko sztywnieje na zimnie a tak super sie sprawuja:)
    kocham czerwony ale jakos zadnych butów kozaków, nie mam, wiec nie wiem go czego mogloby to jescze pasowac?ewentualnie do torebki jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie miałam nigdy, ja na razie kończę swój z ziaji kakaowy :), ale skoro piszesz, że nie to raczej go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nosze takich dodatkwo, a pasek nie bedzie widac z pod plaszcza czy kurtki no chyba ze jest na niej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze się, że podoba ci się mój blog ; )
    a czego szukałaś, że na niego trafiłaś ?
    dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat mam ten krem i mam podobne zdanie. Może nie jest beznadziejny, trochę nawilża, ale są lepsze kremy w podobnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrałaś u mnie tę buteleczkę perfum :), prosze o kontakt

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach totalnie nie dla mnie. kokosa jeszcze dałabym rade przeżyć ale banan... fuj. Dobrze, że jest przeciętny hehe :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń