Obserwatorzy

Lakiey MIYO

Cześć, dziś któtka notka o dwóch lakierach MIYO :) Ich pojemność to 7ml a cena coś koło 3zł.



ten z lewej to taki miedziany, wręcz musztardowy ze złotymi drobinkami  :) a drugi to błękit wpadający lekko w popiel :) kojarzy mi się z kolorem policyjnym, nie wiem czemu  :P


Lakier ładnie trzyma się na paznokciach, nie odpryskuje, ale po 2 dniach ściera się na końcówkach, to jest jedna warstwa, więc wydaje mi się, że jak na taki jasny lakier to krycie na bardzo dobre :) minusem jest to, że dosyć długo schnie.



Ten musztardowy o dziwo ma gorsze krycie i na zdięciu są już dwie warstwy. Na paznokciu zachowuje się podobnie do poprzednika :) Ogólnie jestem zadowolona z tych lakierów :)
Wkrótce notka o całej kolekcji lakierów jakie posiadam :) buziaki :*

5 komentarzy:

  1. błękit bardziej mi sie podoba, cena jest ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory a gdzie można kupić te lakiery:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten "policyjny" mi się podoba, alee obiecałam sobie, że do konca roku nie kupię żadnego lakieru, no chyba, że będzie jakiś odjazdowy kolor, którego nie posiadam to tylko w takiej sytuacji będę mogła rozważyć możliwość zakupu nowego. Czekam na kolekcję lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupujesz te lakiery we Wro?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. h13 spoko, jestem zadowolona :) zobaczymy czy wlosy będzie gubił bardzo, a te lakiery... zazdroszczę ! i za 3 zł ... masakra :D

    OdpowiedzUsuń