Obserwatorzy

Essence - Stay Matt lip cream

Witajcie :)

Jakis czas temu w szafach Essence pojawiło się kilka nowości, jedną z nich jest matowa pomadka w kremie w kilku wariantach kolorystycznych. Dzis chciałabym Wam przedstawić pomadkę w kolorze 01 velvet rose.




Jest to moja pierwsza matowa pomadka, czaiłam się na te z Manhatanu, ale jakoś nigdy nie wpadły do mojego koszyka.
Kolor jest bardzo naturalny wpadający w brudny róż.


Jesli chodzi o trwałośc to na ustach trzyma się 2-3h albo do pierwszego jedzenia czy picia. Do takich matowych pomadek trzeba mieć bardzo dobrze wypielegnowane usta, bo niestety podkreslają suche skórki i nie wyglada to estetycznie. Jak każda matowa pomadka może lekko wysuszać.



Lubicie matowe pomadki?

32 komentarze:

  1. ostatnio skusiłaś się dokładnie na ten sam kolor, jestem w trakcie testów także zobaczymy jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna! podoba mi się to matowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się może kupię jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor idealny na wiosnę <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor, ciekawe jakby wyglądał na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta matowa pomadka wygląda pięknie, śliczny odcień, ciekawa jestem czy wysuszyłaby moje usta.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię matowe usta :) i ten kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem ładna, ale ja wolę mocniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z innej firmy mam właśnie taką matową pomadkę i bardzo ją lubią :), muszę skoczyć do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za matowymi ustami, więc jakoś kompletnie nie pociągają mnie takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się prezentuje na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek bardzo fajny, ale nie kusi...ponieważ tragicznie podkreśla suche skórki.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie takie kolory na ustach :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudowny odcień, choć boję się wysuszania, bo z tym mam problem;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dwa inne, ale ten też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ale się z nią nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ustach wygląda jak pomadka,świetny jest :) choć mi jako miłośniczce błyszczyków jednak tego blasku brakuje,jednak mimo to być może kiedyś się skuszę,zaciekawiłaś mnie tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam ją kupić kiedyś, ale nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  20. troche aż za delikatny efekt,jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj wielki minus za podkreślanie suchych skórek;( ale kolorek bardzo ładny. Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze takich matowych pomadek,chyba się skuszę,bardzo fajnie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mimo że efekt matowym ust podoba mi się bardzo to jednak staram się ich unikać bo wysuszają

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wygląda na ustach, a matowe wykończenie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. W swojej kosmetyczce, jeszcze nie mam matowej, ale chyba się skuszę, na podobny kolorek, bo ładnie prezentuje się na ustach ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń