Obserwatorzy

So Chic! Bigger Better More Volume Mascara

Witajcie :)

Kosmetyku jakiego nie może zabraknąć u mnie w kosmetyczce to niewątpliwie tusz do rzęs. Z racji tego, że naturalnie moje rzęsy są dosyć jasne to bez wytuszowania wyglądam jakbym w ogóle ich nie miała :P Często kiedy nie mam czasu, bądź chęci na wymyślny makijaż, nakładam tylko maskarę i wychodzę z domu :)
Zazwyczaj większość tuszy sprawdza mi się dopiero po kilku dniach od otwarcia kiedy nieco przeschną. Tak też było w przypadku maskary So Chic!
Moje pierwsze wrażenia nie były zachwycające, ale kiedy tusz odczekał kilka dni zaczęłam go ponownie używać. Z założenia kosmetyk ma podnosić i pogrubiać nasze rzęsy, ale czy faktycznie to robi? Zapraszam do lektury :D
Szczoteczka jest prosta i silikonowa. Ja osobiście wolę tradycyjne szczotki, ale z tą silikonową o dziwo dobrze mi się pracuje :)
Maskara lekko pogrubia, ale jest to dość delikatny, dzienny efekt. To co mnie zauroczyło to fakt, jak pięknie rozdziela mi rzęsy. Nie powoduje "owadzich nóżek" i nie grudkuje się. 
Ma ładny, intensywny czarny kolor. Jedyny minus jaki zauważyłam to to, że maskara po jakimś czasie odbija mi się na górnej powiece. Niestety przez moją opadającą powiekę i budowę oka, większość tuszy mi się odbija. Jestem po prostu wyczulona, żeby co jakiś czas kontrolować wygląd moich górnych powiek :P
Ze zmywaniem nie ma większych problemów, na szczęście nie rozmazuje się na oku :)
Podoba mi się jaki daje efekt i jak ładnie rozdziela mi rzęsy :)
Może też w końcu przekonam się do silikonowych szczoteczek :D
A Wy znacie tą maskarę?

buziaki i do następnego!

8 komentarzy:

  1. Efekt daje ładny, choć na moich lichych rzęsach to chyba nawet tusz za miliony monet niewiele by zdziałał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę martwi mnie to odbijanie się na górnej powiece (też mam opadającą powiekę), ale muszę przyznać, że efekt na oku jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny efekt ale nie lubię właśnie tego odbijania się na górnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny efekt, moje rzęsy nie są ta ładne. najchętniej sięgam po tusze loreal

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej maskary ale efekt na rzęsach daje naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej maskary, wygląda super :) Jeżeli chodzi o make up, to ja też obowiązkowo muszę mieć tusz do rzęs :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń