Obserwatorzy

Manicure - Czarno-złote ombre

Witajcie :)

Co prawda mamy lato i przeważnie na paznokciach królują jasne, pastelowe, bądź neonowe kolory. Ja po kilku takich "letnich" zdobieniach zapragnęłam czegoś dużo ciemniejszego :D
Padło na czerń i złoto :)
Nie miałam typowo złotego lakieru i wspomogłam się takim do stempli i stwierdziłam, że nie do końca zachowuje się tak jak zwykły lakier, ale no już po ptokach :P
Czego użyłam...
Jak Wam się podoba taka nie-letnia propozycja? :P

buziaki i do następnego :D

9 komentarzy:

  1. O wow... mega tajemniczo i glamour :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo piękne paznokcie, mają w sobie to coś, bardzo wymowne, kojarzą mi się z balem maskowym w Wenecji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę... Genialnie to wygląda! Takie mroczne, wieczorowe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetnie! Bardzo podoba mi sie ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. +obserwuje bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale drapieżny manicure! Prawdziwy szał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ale piękne!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja tam lubię czerń nawet latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz długie paznokcie, piękne to połączenie kolorow, takie mega glamour :)

    OdpowiedzUsuń