Obserwatorzy

Manicure - fiolet, limonka i kwiaty

Witajcie :)

Pod ostatnim paznokciowym postem obiecałam, że następne zdobienie bardziej bardziej letnie :)
Co prawda zamysł był zupełnie inny, ale niedawno zostałam posiadaczka dwóch ciekawych lakierów z Oriflame (koleżanka jest konsultantką i podarowała mi je w prezencie).
Nigdy nie miałam lakierów z Oriflame a ciekawostką było dla mnie to, że kolor limonkowy po wyschnięciu ma pachnieć mango :P Pachnie faktycznie, ale czy mango? hmm...w każdym razie zapach jest przyjemniejszy niż w standardowych lakierach :)
Zdobienie uzupełniłam naklejkami wodnymi ze wzorem kwiatów.
Czego użyłam...
Jak Wam się podoba? :)
buziaki i do następnego!

10 komentarzy:

  1. piękne paznokcie :) oba lakiery są ładne a Ty świetnie je połączyłaś. ostatnio często zamawiam z oriflame ALE NIE MIAŁAM JESZCZE ICH LAKIERÓW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pazurki, bardzo podobają mi się te wzroki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki, ślicznie zdobione :) bardzo podoba mi się połączenie takiego lawendowego koloru z limonkowym! Nawet nie wiedziałam, że tak świetnie ze sobą współgrają :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te naklejki wodne są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj nie lubię, gdy zbyt dużo dzieje się na paznokciach, ale muszę przyznać, że Twoje zdobienie jest bardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tym połączeniem kolorystycznym, ale zdobienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń