Obserwatorzy

Scrapbooking - wygrana w Candy u April

Witajcie :)

Dziś będzie totalnie z innej beczki :D Domyślam się, że niekoniecznie większości z Was przypadnie ten temat do gustu bo nie jest zupełnie związany ze strefą Beauty, ale może kogoś to zainteresuje :) Od ponad roku oglądam na youtubie filmiki dziewczyn, które zajmują się szeroko pojętym rękodziełem, a dokładniej scrapbookingiem :)
Jestem mega zafascynowana jakie piękne kartki czy albumy można własnoręcznie zrobić.
Od jakiś 3-4 miesięcy sama postanowiłam pobawić się w tworzenie :) Zmotywował mnie ślub koleżanki u której jestem świadkową i bardzo chciałam dać jej prezent od serca w postaci własnoręcznie zrobionego albumu na zdjęcia. Tak w wielkim skrócie zaczęła się moja przygoda ze scrapbookingiem, ale do rzeczy.
Zgłosiłam się do rozdania (Candy- tak to dziewczyny ze świata scrapbookingu nazywają) u Sylwii z kanału APRIL 
Swoją drogą Sylwia robi przepiękne prace i zachęcam do obejrzenia jakie cuda można wyczarować z papieru.
A teraz pora na moją nagrodę!!!
Nagrodą główną był tzw "przydasiownik" zrobiony praktycznie w całości przez Sylwię (on sam jak i zawartość) oraz notesik, również zrobiony własnoręcznie.
Kiedy otworzyłam ten przydasiownik to zaniemówiłam z zachwytu :D
 Oczywiście nie obyło się bez słodkości (w końcu nazwa zobowiązuje - Candy ;))
Dodatkowo w paczce znalazłam pudełeczko wypełnione po brzegi różnymi ozdobami (tzw. "przydasie") Wiele z nich również zrobiła sama Sylwia :D Jeśli jesteście ciekawi co się z nim znalazło to zapraszam na kanał Sylwii gdzie wszystko dokładnie pokazuje co znajduje się w środku :D
Ale to jeszcze nie wszystko :D dodatkowo znalazłam piękne kwiaty robione na szydełku przez Sylwię oraz pół perełki, rurki (wszystko widać na pierwszym zdjęciu) i automatyczny ołówek, któremu zapomniałam cyknąć fotkę :P

Sama jeszcze nie zdecydowałam się na publikacje moich prac bo jestem w tym mega początkująca i nie zawsze wychodzi mi tak jakbym tego chciała :P
No ale tak piękną nagrodą musiałam się pochwalić :D

Zapraszam do odwiedzenia Sylwii :D
youtube: KILK
blog: KLIK

buziaki i do następnego!


9 komentarzy:

  1. ekstra, na pewno wiele potrafisz, ja mam dwie lewe ręce do prac manualnych,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetną paczkę dostałaś, całość prezentuje się pięknie! Bardzo lubię wszelkie projekty DIY, więc podejrzewam, że scrapbooking też by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu robótki, prace ręczne mnie relaksują. O scrapbookingu słyszałam, ale nie próbowałam jeszcze nic własnego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się na takich rzeczach kompletnie nie znam, ale uwielbiam na takie cudeńka patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam cię pięknie w ten pochmurny letni dzień Spoglądam przez okno i widzę zanim ciężkie szare chmury to oznaka że będzie dziś padał deszcz ale przyznam szczerze że cieszy mnie ten fakt że nastąpiło ochłodzenie patrząc dalej w okno widzę wiatr który kołysze listki bzu Co prawda nie ma już kwiatów ale spoglądać na listki to fajna sprawa poruszające się na wietrze miłe dla oka ale widzę jeszcze coś co bardzo raduje moje serce na parapecie Jest mój piesek który uwielbia to miejsce teraz właśnie patrzę się przed siebie Kto wie co tam widzi gratuluję wygranej naprawdę otrzymałaś przepiękną paczkę wierzę że wykonasz z tych wspaniałych rzeczy coś naprawdę pięknego ja nigdy nie miałam z tym do czynienia ale też zastanawiałam się nad tworzeniem kartek i albumów od czasu do czasu wykonałam jakąś biżuterię lubię nią wtedy obdarowywać swoją przyjaciółkę pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę ci mnóstwa kreatywności w tworzeniu pięknych pracy Trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczka jest piekna! Sama bym sie taka pochwaliła :D Niech Ci dobrze słuzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka :) jestem ciekawa co Ci się uda przygotować z tych elementów - obstawiam, że może Ci się to spodobać :D

    OdpowiedzUsuń