Obserwatorzy

Co się działo na moim Instagramie w maju?

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z krótkim przeglądem zdjęć z Instagrama :)

1. Skusiłam się na nawilżający krem bb ze skin79, o którym mam dość mieszane odczucia
2. Manicure - winogrona. Troszkę pobawiłam się stemplami i ich kolorowaniem.
3,4. Majówkę spędziłam nad morzem, było cudownie!
5. Chwila przyjemności każdemu się należy :D
6. Manicure - szaro białe ombre
7. Słodka przesyłka od Rekomenduj to
8. Tak lubię spędzać niedziele :)
9. Moje nowości od BeautyBigBang
10. Manicure - Maliny. Kolejna zabawa z kolorowaniem stempli.
11. Relaks z książką i czymś słodkim :D
12. Piękny holoś
13. Moje przemyslenia na temat nawilżającej małpki :) zapraszam do poczytania na imstagrama (@anitk4)
14. Manicure - drzewo Sakura
15, 16. Efekty zabawy z termicznym lakierem.
17. Lakier termiczny
18. Kolejna część świetnej serii "Kwiat paproci"
19. Manicure - Lody na dzień dziecka :P
20. Odpowiedni filtr jest u mnie obowiązkowy 
21. Piekny efet chromu/lusrta jak kto woli :)
22. Moja pierwsza próba skomponowania stylizacji :P Może kiedyś odważę się pokazać coś na sobie :)
23. Manicure - Morskie ombre
24. Zdecydowanie jestem kawoholikiem :P
25. Moje majowe denko
26. Manicure - brzoskwiniowo-szare ombre
Tak wygladał maj, zahaczyłam nieco o czerwiec, ale ciiii :D
Zapraszam serdecznie na mojego instagrama KILK
buziaki i do następnego :)

4 komentarze:

  1. super zdjęcia, patrząc na te apteczne kawy z rurką sama zapragnęłam teraz takiej,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie kolorowo pazurkowo minął ci maj, zazdroszczę pobytu nad morzem.. też mnie tam ciągnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię morze, mogłabym tam mieszkać na stałe :)

      Usuń