Obserwatorzy

Zakupy z Aliexpress #4

Witajcie :)

Ostatnie zakupy jakie pokazywałam z Aliexpress były jakoś w maju. Od tego czasu zamówiłam kilka rzeczy, które Wam pokaże bo jestem z nich zadowolona i nie narzekam na jakość :)
Pierwsza będzie wiosenno-jesienna bluza w kwiaty na zamek. Jest cienka i niestety brakuje mi w niej kieszeni, ale poza tym bardzo ją lubię :)
cena ok. 28 zł
Ostatnio mam fazę na wiązane dekolty w V i zakupiłam sobie dwie bluzki. Jedna z motywem moro a druga czarna z wycięciami na ramionach.
cena ok. 25 zł
cena ok. 17 zł

Pierwszy raz skusiłam się na zakup butów z Chin i nie żałuję :D
Są lekkie i wygodne. Nie śmierdzą!
cena ok. 40 zł
Zamówiłam sobie również plecak do którego dołączony jest pasek dzięki któremu możemy go nosić nie tylko na plecach ale i na ramieniu jak torebkę. Spodobał mi się motyw ważki i wyszywanych kwiatów ;)
cena ok. 48 zł
I na koniec dwie pierdółki czyli pędzelek do robienia ombre na hybrydach i zatyczki do kolczyków (mam tendencję do gubienia ich)
pędzelek ok. 12 zł, zatyczki ok. 1,20 zł

Zakupy uważam za jak najbardziej udane :)
buziaki i do następnego!


11 komentarzy:

  1. Plecaczek jest uroczy, podoba mi się taki motyw na torebkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupki :) plecaczek wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej kupuje tam ozdoby do paznokci, bo wychodza duzo taniej niz na BPS:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy, plecak extra :) ja zamawiałam na razie jedną rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, plecak uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się bluza i plecaczek :) Ja ostatnio szaleję w kategorii papierniczo-biurowej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza bluza podoba mi się ;) Lubię taki motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza w kwiaty mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy, jestem w grupach na fb aliexpress i ciągle coś obczajam oraz zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że uważasz zakupy za udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy poczyniłaś! Ja na Ali nie szaleję, do tej pory kupiłam tylko obudowę na telefon :)

    OdpowiedzUsuń