Obserwatorzy

Manicure - mroczna śliwka

Witajcie :)

Niedawno zakupiłam w Biedronce dwa malutkie lakiery z firmy Vollare. Nigdy o nich nie słyszałam, ale zachęciły mnie małe buteleczki i cena 3 zł :P
Zdecydowałam się na głęboką śliwkę i srebrny brokat.
Niestety troszkę się zawiodłam na śliwce bo w buteleczce ma śliczny kolor a na paznokciach przy dwóch warstwach wygląda na prawie czarny.
Na początku chciałam zostawić samą śliwkę, ale wydawała mi się zbyt mroczna i ciemna więc dodałam srebrnego brokatu :P
Lakiery trzymały się u mnie 4 dni bez większych uszkodzeń. Nie zrobiły na mnie piorunującego wrażenia więc nie pokuszę się o kolejne kolory :P

buziaki i do następnego!

13 komentarzy:

  1. bardzo ladnie jest z tym dodatkiem srebrnego ale i tak nie lubie zwyklych lakierow, uzywam tylko hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo mi się podoba, świetny pomysł z tym srebrem, ożywił pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny manicure i świetny pomysł z dodaniem brokatu. Wyszło bardzo imprezowo i zdecydowanie przyciąga spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie spotkałam się z lakierami tej firmy. Kolor mimo, że b.ciemny to b. ładny - szczególnie w połączeniu z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, bardzo podoba mi się ten manicure, śliwka została ożywiona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że śliwka nie wygląda tak jak w buteleczce, ale w ciemniejszym wydaniu też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 dni to dobry wynik. U mnie lakiery potrafią schodzić po kilku godzinach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie ten sam "problem" z lakierem Ingrid. W buteleczce jest śliwkowy, a na paznokciach fioletowe tony znikają :( Chociaż i tak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne mani Ci wyszło, zachwyca mnie na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ;o Rewelacja! Bardzo mi się podobają. Zarówno dobór kolorystyczny, jak i samo zdobienie ombre ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne są! uwielbiam takie mroczniejsze kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bautiful fall colour!
    Would you like to following eacg other?
    Let me know.


    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń