Obserwatorzy

Przepiśnik po raz drugi :D

Hej :)

Odkąd zostałam posiadaczką Przepiśnika z nazwijmy to pierwszego rzutu z Biedronki, jestem nim oczarowana (zapraszam do pierwszego Przepiśnika) i kiedy dowiedziałam się, że od dziś można kupić inne wersje, tym razem tematyczne, pobiegłam do sklepu bez wahania :) cena to 19,99
Zacznijmy od tego jakie to wersje można dostać w Biedronce: Minnie, FIT, lubię jeść, podróżnik
W moje łapki trafiła wersja FIT z malinami :D choć nie powiem że ten z papryczkami tez wpadł mi w oko, no ale w ostateczności i po głębokich przemyśleniach wygrały malinki :)
Po otwarciu ukazuje nam się strona z motywującymi naklejkami, które możemy nakleić gdzie tylko dusza zapragnie :)
Następnie znajdziemy 10 rad jak zmienić styl odżywania
Tabelkę ze wskaźnikiem BMI i zapotrzebowanie kaloryczne
Jest też tabelka różnymi czynnościami i liczbą kalorii jakie spalamy w ciągu godziny oraz ćwiczenia na różne partie ciała

Cały przepisnik podzielony jest na 4 sekcje. Pierwsza to śniadanie
po każdej sekcji jest kilka przepisów zachowanych w stylu FIT :)
i miejsce na własne przepisy
po śniadaniu przychodzi czas na lunch i obiad :D
oraz na deser, który również może być FIT :P
Ostatnia zakładka to healthy plan w którym możemy wpisywać swoją aktywność fizyczną, ilość spalonych kalorii oraz ilość spożytego białka, tłuszczów i węglowodanów :)
Poprzedni Przepisnik jest już w połowie zapełniony więc coś czuję, że ten też wkrótce się zapełni :)
A Wy się skusiłyście? :)

15 komentarzy:

  1. Jakie fajne! Dzisiaj będę w Biedronce więc poszukam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta wersja, ja mam poprzedni przepiśnik i chyba zasiądę i trochę w nim popiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, może uda mi się go zdobyć, mnie też przydałaby się ta wersja fit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam jeden kupić, ale jeszcze nie wiem jaką wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam sobie kupić, ale w mojej biedronce nie ma tych przepiśników:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że coś takiego jest w sprzedaży. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne te przepiśniki. A ja byłam dzisiaj w Biedronce i ich nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecę dzisiaj do Biedry i się zaopatrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sprawa! ten z jagódkami kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam również te przepiśniki jakiś czas temu w tesco :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super taki przepiśnik, chociaż dla mnie zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak :) mam wersję z jagodami a z poprzednich z muffinami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiłam już 2 podejścia do niego i nadal nie kupiłam . Mówi do mnie kup mnie, kup a z 2 strony po co Ci on jak mogę wszystko znaleźć w sieci ;) . Teraz już wiem, że go kupię :D bo cena nie jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń