Obserwatorzy

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Retro Mattes Collection

Witajcie :)

Jakiś czas temu po blogerskim spotkaniu, w moje łapki wpadł zestaw pomadek z firmy Freedom (swoją drogą jeśli ktoś nie wie to marka ta jest dostępna z Pepco :))
Pierwszy raz mam do czynienia z kosmetykami z tej firmy, więc cieszę się, że mogę wypróbować coś nowego :)
Mi przypadła wersja Retro.
W skład zestawu wchodzi 5 pełnowymiarowych pomadek. Duży plus za opakowania na których widać kolor bez konieczności otwierania pomadki.
Memory - Jest to kolor, który spodobał mi się w opakowaniu, ale na ustach niestety okazał się totalną porażką. Jest zbyt jasny i nierówno się nakłada. Nie wygląda to dobrze na moich ustach.
Flashback - Intensywny róż wpadający nieco w fuksję.
Nostalgia - Z całej piątki, ten kolor najbardziej przypadł mi do gustu. Jest to różo-fiolet z domieszką niebieskich odcieni.
Dated - Pomarańczowa czerwień - pomidorowa.
Retro - Ciemniejszy odcień czerwieni, nieco zimniejszy niż poprzedni.
Są to pomadki z założenia matowe. Moim zdaniem to raczej pół-mat, satyna, coś takiego. Mają kremową konsystencję dzięki czemu przyjemnie się je nakłada na usta. Przy typowo matowych pomadkach nie jestem w stanie potrzeć wargami o siebie bo mocno wyczuwalna jest ta "tępa" konsystencja (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi) Przy tych pomadkach w każdej chwili jestem w stanie to zrobić i wargi ładnie suną to sobie. Nie wysuszają ust.
Jeśli chodzi o trwałość, nie są to produkty typu "long lasting" tym bardziej, że producent nigdzie nam tego nie obiecuje. Trwałość pomadki utrzymuje się do pierwszego picia czy jedzenia. Plus za to, że ładnie, równomiernie schodzą. Bez picia i jedzenia kolor utrzymuje mi się nawet do 4-5h.
Podsumowując, są to przyjemne pomadki za niską cenę. Nie mam im nic do zarzucenia.
A Wy miałyście do czynienia z tymi pomadkami? 
Ogólnie z tą firmą?

Buziaki i do następnego!

9 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że wszystkie świetnie prezentują się na ustach, ale moim faworytem zdecydowanie zostaje Retro. Piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się dated ale wszystkie kolory są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie Nostalgia. Przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności po za memory i nostalgią. te mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i się nie polubiłyśmy :/ Brzydko i szybko ściera się z ust. Zdecydowanie wolę wydać kilka złotych więcej i kupić znacznie lepszą pomadkę Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nostalgia wydaje się bardzo intrygująca :) ale tez bardzo ładnie Ci w czerwieniach!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nostalgia wygląda nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń