Obserwatorzy

Denko - marzec, kwiecień 2016

Witajcie :)

Pora żeby kolejne puste opakowania dopełniły żywota ;) Znów pokażę Wam zużycia z dwóch miesięcy. Przyznaję, że nie jest to najlepszy pomysł bo tych opakowań jest za dużo. Wolę comiesięczne zestawienia, ale ostatnio jakoś nie udaje mi się tego dopilnować.
1,2. Duet odżywka i szampon od Pantene Pro-V, Intensywna regeneracja - Bardzo fajny zestaw, moje włosy polubiły ten duet. Szampon dobrze oczyszczał a odżywka wygładzała i ułatwiała rozczesywanie.
3. Balea, żel pod prysznic - Żel jak żel, ładnie pachniał i spełniał swoje podstawowe zadanie. Nie zachwycił mnie na tyle, żeby jechać specjalnie po niego do DM.
4. Yves Rocher, żel pod prysznic o zapachu migdału - śliczny zapach, mocno się pienił i ogólnie spełniał swoje zadanie.
5. Green Pharmacy, olejek kąpielowy - Całkiem niezły, ja z braku wanny musiałam zadowolić się nim pod prysznicem i w taki sposób też dał radę :)
6. Beaute Marrakech, czarne mydło w płynie - RECENZJA tutaj
7. Maybelline, zmywacz do paznokci - zawiera aceton, ale bardzo dobrze radził sobie ze zmywanie lakieru.
8. Rexona, antyperspirant w sztyfcie - sztyft i spray to dwie formy które lubię, nie przepadam za kulkami.
9. Flos Lek, krem pod oczy z arniką - duża pojemność jak na krem pod oczy bo aż 30 ml. Kremik ogólnie fajny, ale za wiele nie robił. Nawilżał okolice oczu ale nie zniwelował mi cieni.
10. Love Me Green, balsam do ciała - bardzo fajny kosmetyk. Szybko się wchłaniał i nie zostawiał tłustek powłoki na skórze.
11. Lirene, 3-stopniowa kuracja intensywnie złuszczająca - RECENZJA tutaj
12. Lirene, kremo-żel - jeden z moich ulubionych kremów, RECENZJA tutaj
13. BingoSpa, balsam kokosowy do dłoni - pachniał bosko, działał też całkiem nieźle :)
14. Phyto, maska do włosów - dostałam go w beglossy dawno temu, totalna porażka, tubka była jakby napompowana bo w środku kosmetyku było jak na lekarstwo, ledwo starczyło na jeden raz.
15, 16. Prosalon Agran Oil - kolejny duet, tym razem maska i szampon. Również z beglossy. Bardzo fajny zestaw, polubiłam się z nim.
17. C-Vit, płynna witamina C- Kolejny kosmetyk z beglossy. Nie mogę się na jego temat za dużo wypowiedzieć, bo dość szybko mi zgęstniał i jakoś wolałam nie ryzykować z jego użyciem.
18. Carea, płatki kosmetyczne z Biedronki - moje ulubione, tanie, nie rozwarstwiają się, czego chceć więcej :)
19. Sensique, puder prasowany - całkiem fajny produkt. Nosiłam go w torebce na poprawki w ciągu dnia :)
20. Equilibra, nawilżająca odżywka zwiększająca objętość - czy faktycznie zwiększa to nie wiem bo było jej zbyt mało na takie dobre przetestowanie. Nie obciążyła mi włosów, więc to już dużo :)
21. Oriflame, woda perfumowana - miała chyba ze 100 lat, w końcu zaczął mnie drażnić jej widok na półce i znalazłam na nią sposób KLIK
22. Essence, lakier nabłyszczający - to moje drugie opakowanie. Bardzo go lubię bo nadaje fajny błysk pazurkom i przedłuża trwałość :)
23. Yu-Be, próbka kremu, chyba japońskiego. Z tego co pamiętam to był chyba całkiem niezły ;)
- Kneipp, olejek do kąpieli, ta wersja to totalna porażka, więcej na moim instagramie.
- próbki duetu z pierwszego punktu dzisiejszego denka :)
- próbka żelu Dove, jedne z moich ulubionych żeli.
- maseczka nawilżająca Kolastyna, była ok.
- hydrożelowe płatki pod oczy od Perfecty, dla mnie super :)
- Ziaja, orzeźwiający peeling do twarzy, był bardzo drobnoziarnisty, prawie jak mikrodermabrazja :)
- próbka podkładu od Bierlendy, to właśnie dzięki niej skusiłam się na pełnowymiarowy produkt
- próbka kremu Janda
- próbka kremu Pure Collagen Cream

Uff, było tego stanowczo za dużo no ale jakoś dobrnęłam do końca :)
A Wam jak poszło?

12 komentarzy:

  1. Sporo próbek i miniaturek zużyłas. Ogólnie ładnie Ci poszło, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko. Zmywacz Maybelline bardzo lubię. Ma aceton, ale moim paznokciom krzywdy nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż próbek :D ja też staram się zuzywac ale w sumie nie pokazuję ich w denku :D
    Szampon z Pantene bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo poszło, rexonę lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście sporo, myślę, że moje zużycie też będzie duże, już powoli zapełniłam torbę w której trzymam zdenkowane produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne denko! Płatki z Biedry są świetne, jedno z lepszych tanich kosmetycznych odkryć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam nr 5 :) Też go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tego, ale nie używałam niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta 12 od Lirene mnie zaintrygowała, pierwszy raz widzę ten krem :)

    OdpowiedzUsuń