Obserwatorzy

Otwarcie sklepu Helfy we Wrocławiu - krótka relacja

Witajcie :)

Ostatnio informowałam Was o tym, że Helfy otwiera swój nowy sklep we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 4/1.
W czwartek, dzięki zaproszeniu Pani Gosi mogłam tam być i zapoznać się z bogatym i wciąż rozrastającym się asortymentem sklepu :)
Powierzchnia sklepu jest stosunkowo niewielka, ale bardzo dobrze zorganizowana :)
Zaraz po wejściu przywitały mnie półki z promocjami :D
Zainteresowała mnie również strefa z olejami od których można było dostać oczopląsu ;)
Nie mogło również zabraknąć pomadek z Sylveco oraz ich kremów do twarzy ;D
Oprócz kosmetyków znajdziemy tam również żywność ekologiczną, perfumy, herbaty i środki czystości...
Na klientów czekały rozmaite atrakcje, m. in. masaż twarzy olejami i artystyczne malowanie skóry metodą Mehendi
Ze sklepu wyszłam z uśmiechem na twarzy, zaopatrzona w ciekawe kosmetyki, które już zaczęłam testować m.in. tusz do rzęs, korektor pod oczy i olej Sesa :D
Buziaki i do następnego :)

12 komentarzy:

  1. ekstra, chciałabym mieć taką cudowną ozdobę na dłoni Mehendi

    OdpowiedzUsuń
  2. Raj <3
    Wiedza jak przykuć uwagę ;) na samym początku promocje ;-)
    Piękne tatuaże z henny
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sklep :) Ciekawe atrakcje i fane zakupy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór kosmetyków robi wrażenie, jak będę miałam okazję to koniecznie wybiorę się do sklepu Helfy. Kupowanie w internecie to nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do sklepów stacjonarnych Helfy we Wrocławiu, Krakowie, Toruniu, a od 31 maja także w Katowicach :)

      Usuń
  5. Ja bym tam z pol dnia siedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnei chyba w katowicach też jest ale nie wiem gdzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy Panie Łukaszu na Młyńską 17, tuż obok Dworca Głównego. Otwarcie już 31 maja. Tutaj szczegóły: https://web.facebook.com/events/824336577711223/

      Usuń