Obserwatorzy

Lirene, Natural Look 2w1, Fluid+baza

Witajcie :)

Dziś na "tapetę" wezmę kosmetyk 2w1 od Lirene Fluid + bazę. 
Posiadam go w kolorze 404 Ivory.


Kilka słów od producenta:
Zawarta w nowych fluidach Lirene Natural Look silikonowa baza Aksamitna Gładkość tworzy na skórze jedwabisty film, który idealnie wygładza i wyrównuje powierzchnię skóry, naturalnie kryjąc widoczne pory i delikatnie rozświetlając cerę. Jednocześnie, zawarte w bazie składniki pochłaniają nadmiar sebum, wspomagając matowienie skóry. Dzięki bazie, pigmenty fluidu są równomiernie rozprowadzone, fluid utrzymuje się na skórze dłużej, a makijaż wygląda świeżo i naturalnie przez cały dzień.
 Kompleks Skin-HydroSmooth zawarty w fluidach Lirene Natural Look zawiera pigmenty w specjalnych otoczkach, zapewniające równomierne rozprowadzenie fluidu, a także kwas hialuronowy, który intensywnie nawilża, pomagając przywrócić skórze aksamitną gładkość.



Opakowanie/Konsystencja: Opakowanie to standardowa tubka o pojemności 30 ml. Kosmetyk łatwo się dozuje, tubka nie sprawia trudności. Konsystencja jest gęsta, ale na twarzy rozprowadza się łatwo i przyjemnie. Kolor dobrze do mnie dopasowany, posiada w sobie żółte tony.


a oto jak zachowuje się na twarzy (podkład nałożony do celów demonstracyjnych więc ominęłam szyję)


PLUSY:
(+) łatwo się rozprowadza
(+) wygładza cerę
(+) kolor dobrze dopasowany nie tworzy maski, dobrze się wtapia w skórę
(+) nie podrażnia, nie uczula
(+) wydajny

MINUSY:
(-) słabe krycie, wyrówna koloryt skóry, ale z niedoskonałościami sobie nie poradzi
(-) podkreśla suche skórki (konieczny jest peeling przed nałożeniem)
(-) mam wrażenie, że lekko wysusza skórę
(-) matowi, ale na krótko, producent obiecuje 16 h na twarzy, ściera się po kilku godzinach
(-) niekiedy musiałam go zmywać z twarzy i nakładać drugi raz bo gdy skóra była za bardzo nawilżona, rolował się

Podkład nie podbił mojego serca, no ale jakoś będę musiał go wykończyć, osobiście nie polecam. Może przy cerze tłustej lepiej by się sprawdził.

17 komentarzy:

  1. Jakoś mnie nigdy nie ciągnęło do podkładów Lirene, wszystkie były za ciemne lub za pomarańczowe :/ ten nawet ładnie wygląda na twarzy, ale jednak potrzebuję mocniejszego krycia :) w wolnej chwili zapraszam na wiosenne rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest koniecznością posiadanie fb :) Tak czy inaczej możesz wziąć udział :)

      Usuń
  2. ja akurat używam fluidu matujacego z Lirene, muszę przyznać, że na początku świetnie sobie radził..z kolejną tubką coraz mniej.. nie lubie jak fluid podkresla suche skorkii ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wygląda na zbyt żółty jak do mojej cery :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie mi nieznany, ale efekt nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go miałam i byłam bardzo zadowlona, bardzo fajnie wygładza skórę, a krycie też było niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywalam i w ogole jakoś nie przepadam za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lirene jakoś szczególnie mnie nie zachęca! do tego to podkreślanie skórek-niefajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kosmetyk - daje ładny efekt, ale dla skóry idealnej. Moja taka nie jest, potrzebuje mocniejszego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dużo minusów. Ale bardzo ładnie wygląda na Twojej buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj widzę, że to kosmetyk nie dla mnie... Przykro mi, że Tobie nie posłużył...
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy go nie widziałam, ale za słabe krycie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to nie dla mnie podkreśla suche skórki;/

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam kiedyś pewien podkład z lirene,dokladnie nie pamietam juz jaki,ale tez mnie nie zadowolił,wole podklady z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń