Obserwatorzy

Kolejna paczuszka + paznokcie

Witajcie :)

Notka miała pojawić się wczoraj, ale miałam problem z programem do zmniejszania i edycji zdjęć, musiałam znaleźć nowy :)
W poniedziałek doszła do mnie wyczekiwana paczka od Dr Ireny Eris z dwoma preparatami do zwalczania cellulitu :)



Bardzo się z nich cieszę i już zaczęłam je testować :D

Polubiłam się z brokatowym lakierem od Pierre Rene, który dostałam z GlossyBox'em, na początku nie byłam nim zachwycona i kilka postów wcześniej pisałam, że sama bym go nie kupiła i to był błąd :) lakier bardzo mi się spodobał :)





A oto winowajcy :D


17 komentarzy:

  1. Świetny mani - podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że lakier Ci się spodobał a nie, tak to by leżał gdzieś na dnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie:)
    miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję paczuszki ;)
    A lakierek mi się bardzo podoba-co prawda marka niezbyt pasuje do miana "ekskluzywnej", ale najważniejsze, że jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdobienie :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne połączenie, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania :)
    A pazurki bardzo ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już 3 tydzień testuję ten duecik z Pharmaceris i skórę jest mega gładka, taka wręcz śliska. A w tym tygodniu doszedł sport i zobaczymy jak to będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier jest cudowny, pięknie wyglądają paznokcie, takie roziskrzone. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier z Eveline ma cudny kolor :D

    OdpowiedzUsuń