Obserwatorzy

Akrylowy organizer z Biedronki

Witajcie :)

Biedronka znów wyszła z inicjatywą dekoracji do domu i od czwartku (13.03) można kupić akrylowe organizery. za 9,99. Dawno temu zaopatrzyłam się w inny organizer również z Biedronki, który pokazywałam TUTAJ. Jestem z niego bardzo zadowolona, służy mi po dziś dzień i mam nadzieję, że z tym akrylowym również tak bardzo się polubię :) 



a tak wygląda zapełniona, oczywiście już zdążyłam zmienić "wyposażenie" ze 3 razy :P no ale to tak poglądowo :)


Było kilka wersji, ale wybrałam tą najbardziej odpowiadającą moim potrzebom :) wcześniej wszystko trzymałam w komódce z Ikei, ale teraz kiedy mam wybrane kosmetyki na wierzchu to częściej ich używam i tak łatwo i nich nie zapominam :)
a Wy macie już swoje organizery czy inaczej przechowujecie kosmetyki?

48 komentarzy:

  1. ja mam koszyczki z empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też taki kupiłam :) Oprócz niego mam jeszcze szufladki i organizer tekstylny - wszystko z biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie słabe są, bardziej kusił mnie stojak na biżuterię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stojaka nie kupowałam bo musiałabym mieć chyba z 10 takich :)

      Usuń
    2. no tak, ale tak samo jest z kosmetykami musiałabym kupić takich organizerów mnóstwo. A biżuterię miałabym najważniejszą:)

      Usuń
    3. i właśnie tak mam z tym organizerem :) trzymam w nim kosmetyki, które używam codziennie :)

      Usuń
  4. Też zakupiłam tę wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa! siostra ma podobny :D przydałby mi się taki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety ja go nie mam i już żałuje bo jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam wczoraj w Biedronce, ale jednak się nie skusiłam na te organizery... Może za drugim podejściem jakiś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, ale jak dla mnie trochę za mały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, ale kusi mnie stworzyć coś samej :) Bo takich organizerów potrzebowałabym przynajmniej ze dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktyczne i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. także zakupiłam tą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała blogosfera kosmetyczna zaopatrzyła się w biedronce :D
    Ja również kupiłam swój organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się na te organizery nie skusiłam. Jakoś nie przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam specjalne koszyki :) ale i tak już się w nich nic nie mieści :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie są większe i bardziej pojemne. Kupiłam jeden ale korci mnie by kupić jeszcze jeden.
    Kiedyś w Ikea były podobne tylko dużo dużo większe. Do tej pory żałuję że go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie on byłby za mały XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie zdążyłam kupić ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest sliczny i dzięki blogom wiem , że teraz jest coś takiego w biedronce i że musze sie tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pojemnik, też by mi się taki przydał!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam taki biedronkowy organizer który był kiedyś dostępny, te na razie mnie nie kuszą, pewnie dotąd dopóki nie zobaczę ich na żywo na biedronkowej półce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Organizer, który zdominował blogi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. kupiłam dokładnie ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam na niego ogromną ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  24. szukałam dziś ale nie znalazłam,chyba wykupili :( ale mam jeszcze kilka Biedronek w okolicy to może znajdę,bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O nie! nie widziałam tego w mojej biedronce! Muszę poszukać :D W końcu usadowię gdzieś mój milion pomadek ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszyscy mają organizer- mam i ja :D ten sam na dodatek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sprawa z tym organizerem, chyba dostrzegam pomadko- błyszczyk od Celii i matt od Golder\n rose - lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam, ale chyba sobie kupię, bo rzeczywiście jest bardzo praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się :>
    chyba muszę się przejsc do biedronki :)
    http://karakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. oo muszę się rozejrzeć u mnie w biedronce za takim organizerem przydałby mi się;D

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakupiłam dwa takie organizery plus jeden na pędzle ;) Na razie czekają jeszcze w opakowaniach na wypełnienie bo brakuje mi trochę czasu by się nimi zająć :(.

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie niestety już niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki organizer to super sprawa. Lubię minimalizm i wolę, gdy wszystko jest pochowane. Z drugiej strony jest masa kosmetyków, których często używam i zostawiam je na widoku, ten organizer z pewnością pomógłby mi je jakoś okiełznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też lubię mieć wszystko pochowane, ale jak mam pochowane to nie używam :p a tak wystawilam sobie kilka pomadek i używam ich na zmianę a nie trzymam się tylko jednej i tej samej :)

      Usuń
  34. Również zagościł w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny, kurcze a ja nie wiedziałam że takie organizery były w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydałby mi się taki :) Muszę się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja kupiłam trzy różne;) są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja akurat nie zdążyłam i ten, na którym najbardziej mi zależało już się sprzedał....
    Ale pozostałe dwa sprawdzają się po prostu rewelacyjnie! To chyba najlepiej wydane 20 złotych w moim życiu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń