Obserwatorzy

Wakacyjne denko

Hej :)

Pora na moje denko z lipca i sierpnia :) troszkę się tego nazbierało. Dużą część stanowią miniaturki które zabierałam ze sobą na wakacje :)


Dużo prawda? :P No ale po kolei...


1. Lakier do włosów Professional Line - bardzo średni
2. Suchy szampon Isana - lubię go, ładnie pachnie i odświeża
3. Hamamelis, szampon 3 in 1 z Yves Rocher - recenzja klik klik, to moje yyy 4 opakowanie?
4. Lirene, antycellulitowe serum ujędrniające - ładnie pachnie, szybko się wchłania i działa :D
5. Żel pod prysznic Anatomicals - intensywnie pachnie różami, nie każdy lubi ten zapach a tak poza tym ok


6. Maska do twarzy ze 100% olejem sojowym od BingoSpa - recenzja klik klik
7. Masło do ciała - Mandarynka i jogurt - recenzja klik klik
8. Yves Rocher, serum do twarzy ovale lifting - używała go moja mama i bardzo sobie chwaliła
9. Cukrowy peeling do ciała Yasumi - ładnie złuszczał, miał przyjemny cytrusowy zapach


10. BingoSpa, jedwabne serum do mycia włosów - recenzja klik klik, moje drugie opakowanie
11. Balsam do ciała z Bath & BodyWorks - ślicznie pachniał, dobrze się wchłaniał i nawilżał :)
12. Suchy szampon Batiste - wersja tropikalna, zapach i działanie są na plus
13. Delikatny płyn do demakijażu oczu z L'Oreal - zmywał dobrze, miał problemy z tuszek i linerem, nie podrażniał i nie szczypał w oczy


14. Perfumy od FM nr 23, odpowiednik Amor Amor - uwielbiam ten zapach, długo się utrzymuje, to już chyba z 6 buteleczka :D
15. Delikatny płyn do demakijażu wrażliwych oczu od Yves Rocher - ładnie zmywał i nie podrażniał, jestem na TAK :)
16. Clarena, krem do twarzy z roślinnymi komórkami macierzystymi - fajny kremik, nie uczulił i nie zapchał
17. Hydra vegetal, żel-krem intensywnie nawilżający od Yves Rocher - czy intensywnie to bym nie powiedziała, ale krem fajny, lekki, nie zrobił mi krzywdy
18. Essence błyszczyk Stay With Me, 05 I like cotton candy - śliczny kolor, bardzo lubię te błyszczyki


no i troszkę próbek, m. in.
sól do kapieli z Secret Soap Store,
iwostin emulsja matująca, krem siarkowa moc antybakteryjny matujący
Biały Jeleń: 
hipoalergiczny żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem, 
hipoalergiczny szampon do włosów ocet jabłkowy,  
Prebiotic hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej

uf koniec :D

20 komentarzy:

  1. Faktycznie sporo tego nazbierałaś.;) Uwielbiam balsamy z B&BW.Pachną naprawdę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te suche szampony z Batiste

    OdpowiedzUsuń
  3. mandarynkowe masło uwielbiałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaa, zaszalałaś z denkiem, sporo tego. Jak Ci się sprawdzało to masło do ciała z Yasumi? Z tego, co słyszałam, nie jest złe :)

    A zapaszek amor amor faktycznie, świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego nabyłaś :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem pokaźne denko ;) Suchy szampon Batiste wersja tropic - uwielbiam :D i ten zapach hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wypaliło,bo wszyscy nagle zrezygnowali,ja zdycham,mam jakieś zatrucie pokarmowe i gorączkę po zbóju,więc....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj wieczorem na fejsie przeczytałam:(

      Usuń
  8. Widzę, że moje perełki znalazły się w denku.

    OdpowiedzUsuń
  9. potężne dno :D dużo fajnych rzeczy tu widze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wypaliło ;/ wykruszyli się ludzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz może gg? Jak tak to podaj mi w jakimś komentarzu później usunę !

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo udało Ci się zużyć :) zastanawiam się nad kupnem tego suchego szamponu z Isany, ale w cenie regularnej szkoda mi na niego kasy, bo często jest na promocji, ale jak już jest na tej promocji to zawsze zastaję puste miejsce i atrakcyjną cenę w miejscu gdzie powinien stać, czyli po prostu bardzo nam nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zużycia, gratuluję :) Szampony suche z Batiste też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, sporo tego zużyłaś! U mnie trwałoby to pewnie z pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no nieźle Ci poszło! super :))) trochę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko,właśnie testuję szampon z Batiste-przyznam że zapach jest super:)

    OdpowiedzUsuń