Obserwatorzy

Pierre Rene - LAKIER TOP FLEX nr 261 POMELO

Hejka :)

Kolejny post lakierowy :) tym razem na tapetę idzie lakier od Pierre Rene z letniej kolekcji 2013. Mój kolor to 261 o smacznej nazwie POMELO :) Jest to pierwszy lakier jaki mam z tej serii. Pojemność spora bo aż 11 ml.


Kolor określiłabym jako pomidorowy w stronę pomarańczowego :) ze złotymi refleksami które widać w buteleczce, ale na paznokciach już trzeba dobrze wytężyć wzrok, albo stanąć w pełnym słońcu i wtedy podziwiać swoje paznokcie :)


Co zwróciło moją uwagę to buteleczka a konkretniej sposób zamykania otóż jest to tzw. "click system" który zabezpiecza nasz lakier przed wyschnięciem.... kiedy zakręcamy buteleczkę słyszymy specyficzne kliknięcie co informuje nas, że prawidłowo zamknęliśmy lakier.

Pędzelek nie jest ani wąski ani szeroki jak np w lakierach Essie, powiedziałabym że coś pomiędzy :) nie sprawia problemów przy malowaniu, nie robi smug...
Czas wysychania jest standardowy, jeśli chodzi o trwałość to u mnie trzymał się 3-4 dni.


Formuła zawiera witaminy, wapń i keratynę. Niestety lakier ma tendencję do "babelkowania" co można zauważyć na palcu środkowym...




Mimo to lakier mi się podoba, gościł u mnie na paznokciach dość często w tych wakacyjnych miesiącach :)

Można go dostać na stronie producenta klik klik
Miałyście styczność z tymi lakierami? Jakie są Wasze odczucia?

13 komentarzy:

  1. widziałam go u mnie w pobliskim sklepie ale jakoś specialnie uwagi mojej nie przyciągnął, kosztuje ok 11zł więc wole dołożyć kilka zł do essie lub odjąć kilka zł i kupić np. wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny lakier dla mnie.Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, w buteleczce wygląda jak pomidorek malinowy, mniam! :D
    Co do bąbelkowania, może nakładałaś go troszkę za dużo? Tak czy siak, mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne paznokcie :) a lakier rzeczywiście jak pomelo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze kupuję sobie czerwony lakier z tej firmy;) Jedna warstwa kryje i się utrzymuje długo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń