Obserwatorzy

Pharmaceris H-Keratineum, szampon wzmacniający

Witajcie :)

Dziś na tapecie będzie skoncentrowany szampon wzmacniający od Pharmaceris. Jest to szampon, który ma za zadanie wzmocnić nasze włosy i ograniczyć ich wypadanie.
Produkt przeznaczony do włosów normalnych i przetłuszczających się, z tendencją do wypadania.


Opakowanie: Jest to duża smukła butelka o pojemności 250 ml którą w razie potrzeby możemy postawić "na głowie" żeby nic nam się nie zmarnowało :) Przy otwieraniu nie ma żadnych problemów bo opakowanie ma wyżłobione miejsce dzięki któremu łatwo jest otworzyć wieczko.


Konsystencja/Zapach: Konsystencja jak na "skoncentrowany" szampon jest dość rzadka, ale nie aż tak, żeby przelatywała nam przez palce. Zapach jest przyjemny, nie drażniący i nie duszący, nie utrzymuje się też długo na włosach.



Działanie: Aby nasz szampon spełniał swoje zadanie, należy nanieść go na włosy i zostawić na jakieś 2 min, następnie spłukać.
U mnie spisał się całkiem nieźle :D mimo swojej konsystencji jest wydajny, nie podrażnił mi skóry głowy, ładnie oczyszcza, nie zauważyłam też przetłuszczania włosów. Dużym minusem jest oczywiście plątanie, więc nie obejdzie się bez odżywki. Jeśli chodzi o wzmocnienie włosów to zauważyłam znaczną poprawę :)
Ogólnie jestem zadowolona z tego szamponu, razem z jakąkolwiek odżywką tworzą udany duet :)

cena ok 25-27zł
dostępność: Apteki, Super-Pharm i strona producenta klik klik

15 komentarzy:

  1. słyszałam o nim dużo dobrego ale nie miałam okazji używać jak narazie jestem zadowolona z szamponów fitomed

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie również spisał się b. dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak wzmacnia co zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam o nim dwa dni temu ;) U mnie również sprawdził się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała w końcu go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie się niestety nie spisał ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zużyłam już połowę więc niebawem recenzja. U mnie też się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię markę, z szamponów znam jednak tylko wersję przeciwłupieżową - fantastyczny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś spróbuję tego szamponu, póki przechodzę etap gorącego romansu z szamponem jajecznym z Barwy, o którym dopiero co pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten nie dla mnie, ale poszukam dla suchych włosów, mam nadzieje, ze bedzie tak samo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię ich szampony.fakt faktem cena nie za niska,ale szampony działają i dobrze wzmacniają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie marke Pharmaceris jak na razie fajnie sie u mnie sprawdza, szamponu nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo polubiłam ten szampon ;) Jeden z lepszych jakie miałam do tej pory ;))

    OdpowiedzUsuń