Obserwatorzy

3x Kappa

Witajcie :)

Jakiś czas temu odezwał się do mnie Pan Marcin z propozycją współpracy. Do testów miałam otrzymać kosmetyki Kappa...hmm do tej pory firma ta kojarzyła mi się z ubraniami i butami sportowymi ale kosmetyki? Otóż firma postanowiła wejść na rynek z nowym asortymentem i zrobić ukłon w naszą stronę drogie Panie :D choć i Panów nie ominięto i znajdą coś dla siebie  ;)

Jeśli jesteście zainteresowane nowymi produktami to odsyłam Was na stronę internetową po szczegóły klik klik oraz na facebook'a klik klik

Ja do testów wybrałam sobie 3 różne produkty,każdy o innym zapachu :) byłam po prostu ciekawa wszystkich zapachów jak i kosmetyków więc musiałam to jakoś ze sobą pogodzić :D

Na pierwszy ogień pójdzie żel pod prysznic o zapachu MOMENTO który przykuwa uwagę swoją  smukłą butelką o oryginalnym kształcie, hmm trapezu? :) z boku butelki wyżłobiony jest napis KAPPA



Na wieczku wyżłobione jest logo firmy (z resztą jak na każdym kosmetyku). Kolorystyka kosmetyków dla Pań utrzymana jest w pastelowo-landrynkowych tonach :)




Od żelów pod prysznic oczekuję ładnego zapachu, mycia i tego żeby mi nie wysuszył skóry. Jeśli chodzi o zapach jest to kwestia indywidualna, mi akurat ten zapach przypadł do gustu, Kobiecy, elegancki, uwodzicielski i zmysłowy. Produkt dobrze się pieni i nie wysuszył skóry, więc jestem jak najbardziej na tak :)

Nuty zapachowe

Nuty głowy: czerwone jagody, liczi
Nuty serca:  irys, róża, tuberoza
Nuty bazy:   piżmo, wanilia, amber


KAPPA MOMENTO
Dla kobiety, która pozwala się
uwieść przez życie i jego
możliwości na co dzień.

Pora na wodę toaletową o zapachu MODA
Ładna prosta, szklana buteleczka na której widnieje wypukłe logo firmy.

Nuty zapachowe

Nuty głowy: mandarynka, zielone liście, delikatny fiołek, hiacynt, ananas, jabłko,
Nuty serca:   białe kwiaty, róża, jaśmin, frezja, konwalia, brzoskwinia, malina
Nuty bazy:    nuty drzewne, moskus, amber, wanilia



Zapach jest przyjemny, odświeżający a zarazem słodki, na skórze utrzymuje się kilka godzin, nie zostawia za sobą "ogona" zapachowego przez co produkt nadaje się typowo na dzień, ponieważ potrzebne są "poprawki" aby zapach był ciągły i się nie ulotnił.

KAPPA MODA
Dla kobiet, które cieszą się
każdym dniem.

Ostatni kosmetyk jaki otrzymałam to dezodorant o zapachu VIOLA
Nie jest to typowy antyperspirant,dlatego też nie zostawia białych śladów na ubraniach i nie chroni nas przed nadmiernym poceniem, ale maskuje jego przykry zapach. Ja nie stosowałam go zbyt często pod pachy tylko normalnie na ubrania w celu "odświeżenia się"



VIOLA jest odświeżającym,ożywczym, kwiatowo-owocowym zapachem.

Nuty zapachowe

Nuty głowy:  bergamotka, cytryna, mandarynka, limonka
Nuty serca:  galbanum, zielone i fioletowe liście, pieprz, jaśmin, konwalia, brzoskwinia,
 Nuty bazy:   paczula, piżmo, amber



KAPPA VIOLA

Dla kobiety, która ceni swój
stylowy wygląd w każdym
aspekcie swojego życia.

A WY? Znalazłyście już swoje ulubione zapachy? :)

10 komentarzy:

  1. Moda mogłaby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie znam firmy, fajnie się zapowiada,
    wodę chętnie bym poznała, żele też lubię:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo kappe lubilam , swojegp czasu kupowalam caly czas;]

    OdpowiedzUsuń
  4. też podjęłam z nimi współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o kosmetykach Kappy, ciekawie wyglądają opakowania. Chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ich kosmetykow ale chetnie bym powachala chociaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę :) To dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałąm pojecia że mają kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię Kappa, używałam kilku rzeczy w UK. Kochana, wiesz, ze przez kilka dni byłaś zupełnie dla mnie niedostępna? Wchodziłam na Twój profil, a tu jakbyś nie prowadziła bloga, tylko obserwowała inne..?

    OdpowiedzUsuń
  10. wypróbowałabym wodę toaletową :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń