Obserwatorzy

Ombre i farbki akrylowe :)

Hej :)

Na moich paznokciach znów zagościło ombre, ale tym razem posłużyłam się nie lakierami a farbkami akrylowymi :) 
Wybór farbek ułatwił mi późniejsze zmagania z upaćkanymi dookoła palcami :D Kiedy top coat wysechł poszłam po prostu do łazienki i zmyłam niechciane farbki, szybko i bez pomocy zmywacza :D
To moje pierwsze podejście do ombre z farbkami i muszę jeszcze wyczuć jak z nimi pracować żeby efekt był zadowalający :)



Praktyka czyni mistrza :D
buziaki :*

17 komentarzy:

  1. oo fajny pomysł:) najpierw dawałaś baze na paznokcie potem farby i utwardzacz? długo się tak trzyma? ;))

    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dawałam bazy, od razu farbki i top coat, po 3 dniach farbki zaczynały pękać i robiła się taka marmurkowa warstwa :)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu planuję zaprzyjaźnić się z farbkami akrylowymi, ale brak mi motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory. Ja też myślę o zakupie farbek do zdobień, ale nie wiem, czy się nie porywam z motyką na słońce.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie kolorów i super efekt :) ! i tak, zgadzam się; praktyka czyni mistrza:D

    OdpowiedzUsuń
  5. no powiem, że ten wskazujący jest naprawdę śliczny, kolejnym razem na pewno wszystkie takie wyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wskazujący jest niemal idealny, reszta zostawia wiele do życzenia :P

      Usuń
  6. ślicznie wyglądają, ja jeszcze ani razu nie robiłam ombre na pazurkach chyba czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tam się podoba, nie lubię zbyt 'idealnych' wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Farbkami tak się jeszcze nie bawiłam ;) Kolorystycznie super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń