Obserwatorzy

Oriflame - moja wygrana :)

Witajcie :)

Jakiś czas temu udało mi się wygrać rozdanie na blogu u Malwiny. Nagrodą były kosmetyki Oriflame i Warsztaty Makijażu.

Co dostałam...


- Sławne "jajeczko" (krem uniwersalny) które ja używam do ust o zapachu migdałowym..mmm...bajka
- tusz do rzęs WONDER lash mascara
- dezodorant w kulce
- Szampon przeciwłupieżowy
- mydło w kostce Cherry Orchard
- masażer pod oczy
- dwie próbki zapachów

Osobiście nie jestem zwolenniczką produktów "katalogowych" typu Oriflame czy Avon, ale z chęcią potestuję nowe zdobycze :)

A Wy lubicie kosmetyki Oriflame? Macie swoich ulubieńców?

8 komentarzy:

  1. Niezła wygrana,akurat z tych kosmetyków będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałaś same świetne produkty ;) niech Ci dobrze służą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej :) Mnie ciekawi najbardziej tusz do rzes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z oriflame najbardziej lubię ich kuleczki brązujące i rozświetlające:) Oczywiście gratuluję wygranej paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję
    ja nie mam styczności z Ori

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację!świetna wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!:) bardzo fajna wygrana;)

    OdpowiedzUsuń