Obserwatorzy

Manicure - pyłek nie tylko na hybrydach

Witajcie :)

Jakiś czas temu na instagramie wypatrzyłam ciekawą aplikację pyłku na zwykły lakier :) Kiedyś jak częściej nosiłam hybrydy to zamówiłam sobie pyłek z Chin i użyłam go może ze dwa razy (np. TUTAJ) na lakierze hybrydowym a później poszedł w odstawkę.
Dziś pokażę Wam jak taki pyłek wygląda na zwykłym czarnym lakierze. Aplikacja jest banalnie prosta, ale oprócz samego pyłku potrzebna nam pacynka i stamper, którym zazwyczaj odbija się wzorki. Rozsmarowujemy pyłek na stamperze za pomocą pacynki i "odbijamy" go tak samo jak każdy inny wzorek. Efekt jest praktycznie taki sam jak na hybrydach :)
Zauważyłam, że ta metoda sprawdza się jedynie przy mocno zmielonych pyłkach bo przy grubszych wygląda to już nie tak ciekawie. Tak własnie było z pyłkiem z Neess efekt tęczy. Jak widzicie wyszedł jak zwykły lakier brokatowy lub jak nałożony brokat.
Oczyyyyyywiście musiałam dołożyć wzorki stempelkowe :P
Czego użyłam...
Link do pyłku: KLIK
Link do stampera: KLIK
Link do płytki: KLIK
Link do lakieru do stempli: KLIK
Myślę, że to fajna alternatywa dla tych którzy chcą spróbować zabawy z pyłkiem a niekoniecznie noszą hybrydy :)
Jak Wam się podoba?
Znaliście wcześniej ten sposób?

buziaki i do następnego!

19 komentarzy:

  1. Świetne zdobienia ;) To drugie skradło moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na tym pierwszym zdecydowanie za mało się dzieje :P

      Usuń
  2. Stworzyłaś cudowne zdobienie, Jestem zachwycona efektem na środkowym paznokciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podobają się te geometryczne wzory :)

      Usuń
  3. Oj, masz talent do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pyłki na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd wiem jak nakładać je na zwykłe lakiery to też :D

      Usuń
  5. wow jakie piękne i takie długie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie a pyłek robi efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutkie, bez tych geometrycznych wzorów bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń