Obserwatorzy

Zakupy z Aliexpress #5

Witajcie :)

Mimo iż dość często zamawiam na Aliexpress to posty o moich zdobyczach nie pojawiają się jakoś super często, a to za sprawą długiego oczekiwania na przesyłkę. Zanim zbierze mi się jakaś rozsądna ilość to wszystkie zakupione produkty rozejdą się po mieszkaniu i potem szukaj tego kobieto :P
No ale tym razem 80% paczek jakie w ostatnim czasie zamówiłam jest związana z paznokciami, więc łatwo było mi je "odnaleźć" :D

To co lubię zamawiać na Alie, to blaszki do robienia stempli :)
Tym razem zamówiłam 3. Jedną już mogliście zobaczyć w zdobieniu walentynkowym KLIK
Dwóch pozostałych jeszcze nie używałam. Ta kwadratowa z owocami czeka na lato :D
Kosztowały w granicach od 3 do 6 zł

Kolejny zakup jest związany z moją szybko powiększającą się kolekcją w.w blaszek do stempli :P
Otóż zamówiłam sobie etui na płytki, które mieści zarówno małe okrągłe blaszki jak i te duże prostokątne. Posiadam już etui na małe blaszki, ale całe zapełniłam :P
Cena tego etui to coś koło 20-22 zł

Kolejny produkt, również związany ze stemplowaniem, to lakiery. Jak wiadomo, aby wzór wyraźnie nam się odbijał potrzebny jest dobrze napigmentowany lakier. Ja zdecydowałam się na 4 kolory.
Swoja drogą oprócz tych lakierów polecam również lakiery KADS, są genialne do stempli.
Cena ok. 5-6 zł

Aby stemplowanie miało sens, potrzebny jest nam stempelek :D Najlepsze moim zdaniem są te przezroczyste, gdzie przy odbijaniu widzimy nasz wzorek :D
Mam już jeden przezroczysty stempel, ale ma dość małą powierzchnię i zdecydowałam się na kupno nieco większego.
Cena ok. 7 zł

Ostatnią paznokciową rzeczą (ale już nie związana ze stemplami :P) są "kapturki" do ściągania hybryd. Posiadam również klipsy, które jako tako się spisują i do tej pory nie narzekałam jakoś bardzo, ale jednak nie do końca się zaciskają i ten aceton szybko paruje.
Cena ok. 5 zł

Teraz będą dwie ostatnie rzeczy nie związane z paznokciami :)
Pierwsza to taki mały bukiecik z białymi różyczkami. Kupiony z myślą o zdjęciach na insta. Jak mnie obserwujecie to już mogliście go zauważyć na kilku zdjęciach. Jestem z niego średnio zadowolona bo myślałam, że będzie ciut większy, no ale czego ja się mogłam spodziewać po cenie 4 zł :P
Mimo to, wygląda dobrze i wizualnie mi się podoba :)
Drugą a zarazem ostatnią rzeczą jest czarna bokserka z czaszką.
Jest wykonana z cienkiego materiału a z tyłu całe plecy są koronkowe. Bluzeczka lekko prześwituje, ale nie w jakiś ordynarny sposób. Spokojnie, nie będę latać z cycem na wierzchu :P
Cena ok. 10 zł

I to póki co wszystkie moje zakupy.
Czekam na kolejne paczki :D

buziaki i do następnego!

18 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest to etui na blaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja sobie zamówiłam te nakładki do ściągania hybryd :) Fajnie mi się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, jak Ci się sprawdzą te "kapturki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zamawiać takie kwiatki, bardzo przydają mi się w robótkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i właśnie stwierdzam, że potrzebuję takich płytek do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ile bym ich nie miała to wiecznie ich potrzebuję :P

      Usuń
  7. Ja ostatnio też zamówiłam kilka rzeczy do paznokci i czekam, aż mi przyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się jak już dojdą, jestem ciekawa co zamówiłaś :D

      Usuń
  8. Ja tu próbuję usilnie powstrzymywać się przed kolejnymi zakupami z aliexpress, a Ty tak kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie zamówić coś do zdejmowania hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo często zamawiam na Ali :) jeszcze nie zamówiłam ciuchów A swoją bluzka jest świetna- może coś zamówię na próbę:)
    Pozdrawiam i obserwuje 💋

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany boskie, kobito! :) Ty masz naprawdę sporo tych rzeczy z Ali, a ja nadal jakoś boje się dokonywać tam zakupu :) Koniecznie daj mi znać jak Ci się sprawdzają te kapturki, to może i ja się w końcu przemogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi momo to i lepiej że tam nie kupujesz bo jak zaczniesz to gwarantuję że na jednym zamowieniu się nie skończy :p

      Usuń
    2. Momo? Haha miało być może* :D

      Usuń
  12. Świetne są te kapturki ;)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak zakupy z Aliexpress ja to się uzależniłam

    OdpowiedzUsuń