Obserwatorzy

Under Twenty - Pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy o działaniu antybakteryjnym.

Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją ulubioną formę kosmetyków do mycia twarzy, a mianowicie piankę oczyszczającą pory od Under Twenty.
Pianka delikatnie oczyszcza skórę więc śmiało osoby z wrażliwą cerą będą mogły jej spróbować. Jest również polecana dla cer normalnych. Przy tłustych moim zdaniem też powinna się sprawdzić.

Kosmetyk pięknie pachnie arbuzem a nuta mięty dodaje uczucia orzeźwienia i odświeżenia (szczególnie z rana) :)
Pianka jest lekka i puszysta, nie spływa z dłoni i nie robi sie wodnista.
Produkt zawiera w sobie kwas migdałowy, który reguluje produkcję sebum i wykazuje silne działanie antybakteryjne. Wyciąg z soczewicy odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność a Betaina nawilża i łagodzi podrażnienia. Zaczerwienienia faktycznie tracą na intensywności i stają się bledsze.

Pianka bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem resztek makijażu. Używam jej również kiedy mój makijaż sprowadza się tylko do podkładu, pudru, bronzera i maskary. Bez problemu się z tym upora. Jeśli chodzi o pory to zauważyłam, że na tym polu również radzi sobie nie najgorzej :) Nie znikają w cudowny sposób (a szkoda) ale duża ich część jest faktycznie oczyszczona.
Jedyny minus jaki zauważyłam to, to że pianka jest mało wydajna co przekłada się niestety na dość wysoką cenę ok. 16-17 zł.
Mimo tej nieszczęsnej wydajności pianka jest godna polecenia. Bardzo dobrze mi sie ją używa i żałuję, że już jest na wykończeniu.

Mieliście styczność z tym kosmetykiem?
Jaki jest Wasz ulubiony produkt do mycia twarzy?

5 komentarzy:

  1. chętnie bym ją wypróbowała, lubię formę pianek

    OdpowiedzUsuń
  2. Pianki bardzo lubię, ale na linię Under Twenty już się czuję trochę za stara :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam, a bardzo lubię pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dłuższy czas nie miałam nic tej marki. Pianka brzmi dość zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń