Obserwatorzy

Makijaż - W roli głównej pigmenty z MySecret

Witajcie :)

Jak wiecie mało u mnie makijaży a to za sprawą braku lampy, która ładnie uwydatnia kolory. Zdjęcia robię zazwyczaj przy oknie przy świetle dziennym a i tak kolory są nieco wyprane :P
Dziś pobawiłam się pięknymi pigmentami z MySecret i pierwszy raz od paru miesięcy namalowałam kreskę :P 
Oj było ciężko :D
Czego użyłam...
Od lewej, rzędami:
- Pigment MySecret Turquoise Snow (wewnętrzny kącik)
- Pigment MySecret Golden Green (środek powieki)
- Kobo 221 State Blue (do roztarcia dolnej powieki)
- Maybelline, Color Tattoo 20 Turquoise Forever (dolna powieka)
- Cień holograficzny w kredce MySecret 101 (jako baza pod pigment na środku powieki)
- Sensique 209 Dark Chocolate (do przyciemnienia zewnętrznego kącika)
- Glam Shadows, Matowy cielak (jako cień bazowy)
- Glam Shadows, Szare bordo (załamanie powieki)
- Eyeliner z Lovely
- Tusz do rzęs Gosh Cathy Eyes Limited Mascara

Chyba jeszcze nigdy w życiu nie użyłam tylu cieni do jednego makijażu :P Zawsze zamykałam się w 4-5 cieniach :) 
Pigmenty ślicznie się błyszczą w sztucznym świetle :) Jestem nimi zachwycona.
A Wam jak się podoba mój makijaż?
Buziaki i do następnego!

16 komentarzy:

  1. Twój makijaż prezentuje się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piekne kolorki na oczkach! slicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś te pigmenty i były super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, staranny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu bardzo lubiłam takie akcenty kolorystyczne na dolnej powiece u siebie ;) Teraz rzadko tak eksperymentuję, ale Twój makijaż pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu lubię, tym bardziej, że przy otwartym oku na ruchomej powiece u mnie mało co widać :P

      Usuń
  7. Ale śliczne oczko! Zdecydowanie za rzadko sięgam po zielenie :/

    OdpowiedzUsuń