Obserwatorzy

Zakupy z Aliexpress #6

Witajcie :)

Ostatni taki post był wieki, temu, chyba jakoś w marcu także stwierdziłam, że pora pokazać kolejną porcję zakupów z Aliexpress :)
Jak zwykle będzie sporo produktów do paznokci.

1. Są to (dosłownie) przesłodkie naklejki wodne. Zestaw składa się z 18 arkuszy i zdobienie z ich udziałem możecie zobaczyć TUTAJ
Link do aukcji: KLIK

2. Również naklejki, ale tym razem zwykłe, nie wodne. Piękne jesienne liście :D Niestety odstają na paznokciu.
Manicure z nimi TUTAJ
Link do aukcji: KLIK

3. Płytka do stempli, która umożliwia odbijanie wzorów warstwowo :D
Jeszcze jej nie używałam.
Link do aukcji: KLIK

4. Kolejne dwie płytki do stempli, jedna to warstwowe piórka (której nie używałam) a druga to takie niespotykane wzory. Manicure z tą płytką jest TUTAJ
Tak na marginesie, żeby to wszystko wypróbować musiałabym codziennie zmieniać paznokcie :P
Piękne są...Przychodzą zapakowane dodatkowo w kartonik.
Link do aukcji: KLIK

5. Ostatnia płytka w tym poście :P również warstwowa i tą już używałam :D KLIK
Link do aukcji: KLIK

6. Nie mogło u mnie obejść się bez gąbeczek, którymi wykonuję cieniowanie, które z resztą uwielbiam robić :D
Link do aukcji: KLIK

7. Ostatni produkt do paznokci to brokatowa dość gruba tasiemka. Niebawem powinno pojawić się zdobienie z jej udziałem więc zachęcam do śledzenia mnie tutaj lub na Instagramie :)
Na aukcji można wybrać sobie grubość tej tasiemki.
Link do aukcji: KLIK

8. Pora na kolczyki, które są cudowne :D Przychodzą bardzo dobrze zapakowane. Te frędzelki są w plastikowej słomce dzięki czemu w podróży frędzelki nam się nie poplątają i nie odkształcą.
Na aukcji jest sporo kolorów do wyboru.
Link do aukcji: KLIK

9. Pędzelki "marmurkowe" w rozmiarze "travel size", dla porównania pędzelek w standardowym rozmiarze. Spokojnie da się nimi pomalować, są miękkie i świetnie wyglądają na zdjęciach :P kto mnie obserwuje na insta to pewnie widział je nie raz :P
Link do aukcji: KLIK

10. Mój HIT tego roku, czyli torebka wzorowana na torebki "BAO BAO". Jest przegenialna. Pięknie odbija światło co widać na drugim zdjęciu robionym z lampą. Wiele razy byłam zaczepiana na ulicy i pytana skąd mam tą torebkę :D
Torebka przyszła w dwa tygodnie!!! :D
Link do aukcji: KLIK

11. Drewniany kalendarz, idealny do zdjęć :D
Mam do już bardzo długo i przewija się u mnie na instagramie.
Link do aukcji: KLIK

12. Kabel USB z końcówką micro. Jest świetny, szybko ładuje telefon (ma 2,4A).
Używam go od roku i wciąż działa. Zamówiłam sobie kolejne dwa. Jeden do torebki a drugi dla mamy. Na aukcji są różne kolory i długości kabla.
Link do aukcji: KLIK

13. Ostatni zakup jest idealny na jesienno-zimowe wieczory :D torebeczki do zaparzania "fusowych" herbat :D
Genialna sprawa, wygodniejsza niż zaparzacz, którego trzeba później umyć a tutaj wyrzucamy do śmieci i po robocie :P
Link do aukcji: KLIK

Koniec :D
Zamówiłam kilka rzeczy na tej promocji 11.11 więc pewnie z końcem roku pojawi się podobny post :D
buziaki i do następnego!



19 komentarzy:

  1. Genialna torebka :) Mam sporo gadżetów z ali typu pędzle, naklejki, klipsy na hybrydy itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście lubię kupować takie drobiazgi na alie :) a w torebce jestem zakochana :D

      Usuń
  2. Ooo chyba się skuszę na te torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, takie gąbki by mi się przydały :) Pędzle też mi się podobają, ale mam zdecydowanie za dużo pędzli, nie powinnam kupować następnych :D
    Czekam na kilka przesyłek, w tym wygraną z freebies :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te gąbki używam w dużych ilościach więc od razu zamawiam po 2-3 opakowania :)

      Usuń
  4. te torebeczki świetne :D
    Sama ostatnio zaczęłam robić stemple i efekt jest tak cudowny, że nie mogę się napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stemple to cudowna rzecz :D a torebeczki sama niedawno odkryłam i jestem z nich mega zadowolona :)

      Usuń
  5. super zamówienia, ja już wiele razy zastanawiałam się nad zamówieniem, nerki torebki lub portfela ala BAO BAO , muszę w końcu to zrobić :) przekonałaś mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam :D jeden z moich najlepszych zakupów :) może na portfel też się skuszę :P

      Usuń
  6. Świetne zakupy ;) Ten drewniany kalendarz jest genialny! Mógłby świetnie wyglądać na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zakupy się udały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore te Twoje zakupy :p
    Przez ciebie właśnie kupiłam te kolczyki i w ogóle poczyniłam drobne zakupy na alie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi a jaki kolor wybrałaś?
      Ja poszalałam na alie 11.11 :p

      Usuń
  9. Ale fajne zakupy! Jestem bardzo ciekawa wszystkich zdobień przy użyciu naklejek i płytek do stemplowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka zdobień już się pojawiło :D są odnośniki :)

      Usuń