Obserwatorzy

Tołpa Green - Nawilżający płyn do higieny intymnej

Witajcie :)

Zazwyczaj od kosmetyków myjących nie wymagam zbyt wiele. Mają ładnie pachnieć, pienić się i oczyszczać skórę. Troszkę inaczej ma się sprawa z kosmetykami do higieny intymnej. Tutaj najważniejsze jest aby był delikatny i nie powodował podrażnień. Ważnym dla mnie aspektem jest również to, aby produkt dawał mi poczucie odświeżenia. Miłym dodatkiem jest ładny zapach :D
Wszystkie te cechy znalazłam w nawilżającym płynie do higieny intymnej z Tołpy z serii Green.
Produkt zamknięty jest w plastikowej, smukłej butelce o pojemności 195 ml (trochę dziwnie, że nie pełne 200 ml, jak to ma w standardzie większość kosmetyków :P) Butelka posiada wygodną w użytkowaniu pompkę co mi bardzo odpowiada, szczególnie pod prysznicem. Na plus można zaliczyć również to, że opakowanie jest przezroczyste, dzięki czemu można kontrolować ilość kosmetyku.
Konsystencja jest dość rzadka, ale nie na tyle aby uciekała nam przez palce. Płyn jest całkowicie przezroczysty. Lekko się pieni i bardzo ładnie pachnie.
Jeśli chodzi o działanie to nie mam problemów z suchością w okolicach intymnych, więc ciężko jest mi ocenić działanie nawilżające. Pewna jestem za to tego, że płyn mnie w żaden sposób nie podrażnił i nie uczulił. Dawał mi poczucie świeżości oraz działał łagodząco na skórę. Ładny zapach dodatkowo umilał mi użytkowanie.
Podsumowując jestem z niego zadowolona i mam ochotę wypróbować innych wersji :)
A Wy znacie kosmetyki Tołpy?
Jak się u Was spisują?

buziaki i do następnego!

5 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam szczęścia do kosmetyków Tołpy i rzadko kiedy trafiam na ulubieńca w ich asortymencie. W przypadku płynów do higieny jestem wierna Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) ja póki co nie natrafiłam na kosmetyk z Tołpy na którym bym się mocno zawiodła :) z Ziaji mam kilku ulubieńców którzy regularnie goszczą u mnie na półce :D

      Usuń
  2. nie zna zbyt dobrze kosmetyków Tołpy, super, że jesteś zadowolona z płynu. Masz piękną tacę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Instagramie w komentarzu napisałam co to za tacka ;p

      Usuń
  3. znam i lubię tołpę, jednak z tym kosmetykiem jakoś się ominęłam :D

    OdpowiedzUsuń