Obserwatorzy

Manicure - Czaszki (naklejki wodne od BeautyBigBang)

Witajcie :)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym Beauty Big Bang.
Niedawno przyszła do mnie paczka z produktami, które sobie wybrałam.
Zawartość pokazywałam na instagramie @anitk4
Wszystkie produkty łączy jedna cecha - są to gadżety do paznokci :D
Dziś zapraszam na pierwszą część. Manicure z naklejkami wodnymi z motywem pięknych, kwiecistych czaszek.
Naklejki wodne to prosty i szybki sposób na efektowne paznokcie. Wzorów jest bardzo dużo i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Wiele razy pokazywałam zdobienia z ich użyciem. Te z czaszkami są na cały paznokieć i aby wszystko dobrze wyglądało musiałam nieco skrócić moje szponki aby naklejki pokryły cały paznokieć, ewentualnie jego większość :P
Przy białej bazie praktycznie nie widać odcięcia od wzorów. Takie naklejki najłatwiej nakłada się na kwadratowe paznokcie, średniej długości :) Wtedy jest najmniej pracy przy pozbywaniu się nadmiaru naklejek :)
Czego użyłam...
Swoja drogą, pamiętacie jeszcze lakiery z Wibo ze współpracy z blogerkami? :P

Wracając do naklejek, to bardzo spodobał mi się motyw czaszek i kwiatów :)
Jeśli macie ochotę na podobne zdobienie to zapraszam tutaj
B5502 Skull Floral Rose Decals Nail Stickers
dodatkowo mam dla Was kod promocyjny na -10% ANTK10
A Wy co sądzicie o naklejkach wodnych?

15 komentarzy:

  1. Wow te naklejki wyglądają super na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. tak pamiętam ten bum na tą kolekcje lakierów :P
    bardo ładne są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie czaszek ale te bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się to zdobienie podoba ;) Kolorki idealnie dobrane do tych naklejek ;) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo zastanawiałam się nad kolorem i nie do końca byłam do niego przekonana, ale widzę że chyba nie jest tak źle :D

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy motyw! Udało Ci się stworzyć świetny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super.
    Ja mam tyle tych naklejek i przyznam szczerze, że jeszcze ani razu ich nie użyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma na co czekać tylko trzeba zacząć używać :D
      Gwarantuję, że jak zaczniesz to Ci się spodoba :)

      Usuń
  7. fantastyczne są te naklejki, świetny wzór

    OdpowiedzUsuń