Obserwatorzy

Makijaż - Sleek, Oh So Special

Witajcie :)

Przyszła kolej na kolejną "zapomnianą" paletkę i tym razem trafiło na Sleek Oh So Special.
Niestety zachciało mi się bawić w malowanie późnym, szarym popołudniem i nijak nie umiałam zrobić odpowiednich zdjęć oczu. Napstrykałam ich chyba ze 40 i jak wrzuciłam na kompa to stwierdziłam, że praktycznie żadne się nie nadaje. Przez kiepskie oświetlenie zdjęcia powychodziły nieostre i takie jakieś szaro-bure albo przez nierówny kąt padania światła, jedno oko wyszło za ciemne a drugie za jasne. Byłam nieco załamana, ale udało mi się zrobić w miarę przyzwoite zdjęcie jednego oka, dlatego też tym razem nie będzie pary oczu a jedno :P 
Jest to makijaż należący zdecydowanie do tych ciemniejszych i zrobiony inaczej niż wszystkie inne, które robiłam do tej pory. Nie ma tutaj typowej kreski eyelinerem a jaskółka jest wkomponowana w cały makijaż :) Mam zamiar pokombinować z innymi kolorami :)
A oto winowajca :P
Jak Wam się podoba? :)
Buziaki i do następnego!

11 komentarzy:

  1. Oczy mi sie zawsze zle fotografowalo przez zle padajace swiatlo. Makijaż bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak z tym oświetleniem to zawsze też mam problem. ja teraz bd chciała sobie kupić jakąś paletkę ale nie mam pomysłu którą

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wyszło :) Nie miałam nigdy żadnej paletki Sleek, chociaż parę razy się zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś chciałam mieć tą paletę, ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. To była moja pierwsza paleta z "prawdziwego zdarzenia" i mam do niej ogromny sentyment. Zazwyczaj wybierałam najjaśniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś marzyła mi się ta paletka ;) Pamiętam jak jeszcze uważałam, że jest poza moim zasięgiem pieniężnym ;) Teraz nadal mi się podoba, ale mam już tyle cieni, że chyba jej nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż! To śmieszne jakie kiedyś popularne były te paletki, a teraz wszyscy o nich zapomnieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) pamiętam szał na te paletki. Ja mam co prawda tylko dwie ale jestem z nich zadowolona i nie żałuję zakupu :)

      Usuń
  8. super kolorki ma ta paletka, idealne dla mnie :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń