Obserwatorzy

Banany i maliny ;)

Witajcie :)

Jakiś czas temu w moje łapki wpadły 3 lakiery z Eveline w 3 ciekawych kolorach. 
Jeden z nich (kobaltowy) możecie zobaczyć TUTAJ
Dziś w końcu przyszła pora, żeby przedstawić Wam kolejne dwa.
Oto malina nr 144 i banan nr 134 ;)
Jak pisałam poprzednio, lakiery te mają grube i dobrze wyprofilowane pędzelki :)
Pigmentacja jest bardzo dobra, kryje po dwóch warstwach i przy bananowym kolorze nie jest wymagana biała baza do podbicia koloru :)
Lakiery całkiem szybko schną co też jest dużym plusem :) Utrzymują mi się 4 dni, a później zaczynają ścierać się brzegach.
W ten dzień coś mnie wena nie dopadła i zrobiłam wzorek na szybko...
Kolorki bardzo mi się podobają, szczególnie ten bananowy skradł moje serce i często noszę go na paznokciach :)
A Wam który bardziej wpadł w oko? :)

9 komentarzy: