Obserwatorzy

My Secret gel effect - 257 light pink + zdobienie

Witajcie :)

Dziś przedstawię Wam lakier z My Secret o żelowym wykończeniu w dość wiosennym kolorze 257 light pink.
Jest to lekko przybrudzony róż. Lakier po wyschnięciu faktycznie ładnie połyskuje i nie traci na tym połysku przez kolejne dni. Nie odpryskuje tylko ściera się na końcówkach.
Nie ma problemu ze zmywaniem, nie barwi też płytki.
Lubię lakiery z My Secret bo za niską cenę dostajemy dobrej jakości produkt.
Jest to kolekcja limitowana, którą można było kupić w drogeriach Natura za ok. 7 zł więc nie wiem jak to będzie z jego dostępnością.

Postanowiłam na nim coś wykombinować i padło na cienkie tasiemki do zdobień :)
A wyszło tak...
Zdobienie proste ale niestety dość czasochłonne. Jest trochę zabawy z tasiemką, ale efekt końcowy mnie zadowolił :)
A Wam jak się podoba?

10 komentarzy:

  1. duzo czasu zajelo ale efekt piekny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor trochę majtkowy, ale ogólnie mani bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolor, a zdobienie ich wyszło Ci bardzo ładnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jaki słodziak, teraz na paznokciach mam podobny kolor ale hybrydę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam dzisiaj taką pomadkę :D Dokładnie taki sam kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukrowy róż :) Muszę sobie taki kupić :) A zdobienie wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki kolor. ;) Lubię róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Ja się zabiorę za ten lakier, jak się cieplej zrobi, na razie katuję czerwienie i bordo :D

    OdpowiedzUsuń