Obserwatorzy

Szczęśliwego Nowego Roku 2015 !!!!

Witajcie :)

Kolejny rok za nami :) Jak ten czas szybko leci, gdy byłam mniejsza nie odczuwałam tak tego pędu. W 2014 roku udało mi się obronić magistra i znaleźć fajną pracę, kiepsko płatną niestety, ale sama praca jak i towarzystwo jakoś mi to rekompensują :) Niestety nie udało mi się "iść na swoje". Moje możliwości finansowe nie pozwalają na wynajem czy na wzięcie kredytu, no ale Nowy Rok przede mną i mam nadzieję, nowe możliwości :)
W tym roku sylwestra spędzam w domku...sałatka gotowa, szampan mrozi się w lodówce a pizza czeka w piekarniku :)
Tak więc z tego miejsca chciałam Wam wszystkim życzyć.....
Niech się spełnią świąteczne życzenia
te łatwe i trudne do spełnienia.
Niech się spełnią te duże i te małe, 
te mówione głośno lub wcale.
Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
tego życzę w Nowym Roku :)
Oby rok 2015 był jeszcze lepszy od poprzedniego :)

8 komentarzy:

  1. Życzę wiary w sercu,
    wytrwałości w dążeniu do
    celu, samych słonecznych dni,
    przyjaciół wielu i spełnienia
    najskrytszych marzeń.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem. Szczęścia w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. samych szczęśliwych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń