Obserwatorzy

Photo mix #6

Witajcie :)

Dziś będzie zdjęciowo :) pokażę Wam garstkę zdjęć z listopada :)

4 nowe (dla mnie) smaki jogurtów z Jogobelli :)
małe zakupy w których kupiłam
- naszyjnik z kulami
- suchy szampon batiste (moja ulubiona wersja XXL volume) i antyperspirant z Dove (duża pojemność)
- nauszniki :D
- kalendarz na 2015 rok (do torebki)
W empiku zakupiłam również lampę na którą chorowałam już od kilku miesięcy, czekałam na przecenę i się doczekałam, kupiłam ją z 20% zniżką :) lampa jest ceramiczna i daje prześwietny klimat :)
Listopadowe beglossy, w sumie to zadowolona jestem tylko z dwóch produktów w tym miesiącu
Moje ulubione bułki francuskie z biedronki (jedna z serem i morelą a druga z budyniem i nadzieniem o smaku owoców leśnych)
Od niedawna moje nowe uzależnienie :P
Ostatnio jeśli chodzi o słodkości to idę na łatwiznę :P
I to by było na tyle jeśli chodzi o listopad :D

buziaki i do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Piękna pościel :) lampka też śliczna <3
    Daje niesamowity klimat!
    Próbowałam tego jogurtu o smaku jagodowej muffinki ale nie za bardzo mi smakowała :(
    Słonecznik też uwielbiam ale jak zacznę to nie mogę skończyć, chyba że się paczka skończy :D a ta jest mega duża :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta lampka jest prześliczna, też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Biedronkowe bułeczki morela/ser,cuuudo,niedawno je odkryłam,a ja za słodyczami wcale aż tak nie przepadam,wolę na słono :)

    w lampce się zakochałam! teraz jest jeszcze przecena? ile kosztowała? daj znać proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa w normalnej cenie kosztuje 79,90 zł, mi się udało kupić ją kiedy we Wrocławiu był weekend przecen i zapłaciłam 59,90 :) wiec chyba juz nie ma promocji, ale zawsze można iść i sprawdzić :) ja za nią chodziłam od dobrych kilku miesięcy i w końcu wychodziłam :P

      Usuń
    2. wielkie dzięki za odpowiedź :) pójdę do swojego empiku i sprawdzę,bo jest naprawdę śliczna :)

      Usuń
  4. uwielbiam Jogobellę, natomiast łatwe ciacho to trochę niewypał, jest takie suche :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampa jest boska! Widzę mój ulubiony deo z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda ta lampa ;) a ciastko z biedry też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również bardzo smakują te ciasta z owocami leśnymi i budyniem:)

    OdpowiedzUsuń