Obserwatorzy

Paczuszka z kosmetykami Rexona i Timotei

Witajcie :)

Jakiś czas temu Pani Bogna odezwała się do mnie z propozycją współpracy. Dziś dotarła do mnie paczka z kosmetykami to testów.
1. Szampon Timotei z olejkiem arganowycm
2. Odżywka do włosów z różą z Jerycha - wyraziste barwy, jasny kolor
3. Mgiełka upiększająca do włosów
4. Odżywka do włosów z olejkiem arganowym
5. Rexona maximum protection, antyperspirant w sztyfcie (jestem go bardzo ciekawa)
6. Antyperspirant w spray'u

Niebawem oczekujcie recenzji owych produktów :)

Znacie może któryś z kosmetyków? Używałyście?

16 komentarzy:

  1. rexonę w sztyfcie ogromnie lubię, udanych testów, dawniej Timotei tez kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. i rexonę i timotei lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mgiełka timotei ciekawi mnie najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampony Timotei kiedyś używałam namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych kosmetyków. Udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Rexony ale tej w sztyfcie JESZCZE nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Jestem ciekawa tej mgiełki.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie szampon z timotei;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. antyperspiranty w spayu lubie z rexony - tutaj sure . Ten sztyft zbiera dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. super, przyjemnego testowania, bardzo dawno nie miałam niczego z timotei

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak się spiszą u Ciebie odżywki Timotei. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń