Obserwatorzy

Różowa brzoskwinka

Hej :)

Dziś chciałam Wam pokazać lakier, a właściwie kolor, który mnie zauroczył. Mowa o lakierze z miss sporty z serii Lasting Colour Maxi Brush, który posiada dwa numerki (podobny dylemat miałam przy tym kolorze klik) 4079, 541.
Jest to, moim zdaniem, piękna różowa brzoskwinia, która bardzo ładnie będzie wyglądać do opalonych dłoni. Lakier  ma nam się trzymać do 10 dni, (tak obiecuje producent) u mnie utrzymał się 4 dni co i tak uważam za duży sukces.
Ma szeroki pędzelek, co znacznie ułatwia nakładanie. Przy mojej dość wąskiej płytce wystarczą dwa pociągnięcia.
Coś czuję, że często będzie gościć na moich paznokciach :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, chociaż na moich dłoniach takie kolory brzydko wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to może mój ulubiony kolor, ale uważam że tego typu odcienie ładnie wyglądają na dłoniach i fajnie komponują się z letnimi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, fajny, ale rzeczywiście jedynie na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się jego kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier świetny ! W sensie kolor ! :) Ale lakiery z tej firmy są całkiem fajne ;)
    Ja mam ostatnio szał na brzoskwiniowe cienie do powiek :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolorek ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten kolor ;))

    OdpowiedzUsuń