Obserwatorzy

Delicje bananowe

Hej :)

Kilka dni temu natknęłam się na mega prosty i szybki sposób na domowe delicje z bananami :D Pomysłodawczynią była Kasia z bloga Place of Woman. Dokładny przepis najdziecie na jej blogu klik klik.
Zrobiłam wszystko tak samo z tą różnicą, że ja użyłam białej czekolady a Kasia ciemnej :)

Co potrzebujemy?
- Biszkopty
- banan
- czekolada (w moim przypadku biała)
- 2 łyżki masła


Biszkopty układamy tą płaską częścią do góry, najlepiej na papierze do pieczenia żeby zrobić jak najmniej bałaganu :D


Kroimy banana na plasterki i układamy po jednym na każdym biszkopcie ( w między czasie roztapiamy czekoladę z masłem w kąpieli wodnej)


Bierzemy naszą płynną czekoladę i zalewamy biszkopty :) odkładamy do ostygnięcia, ja oczywiście zdążyłam capnąc jeden i cyknąć mu fotkę :P a potem wylądował w mojej buźce, mniami :D

wygląda jak oblany żółtym serem a nie czekoladą :P


Zachęcam do spróbowania czegoś takiego w domu bo są pycha :D

23 komentarze:

  1. chyba trzeba będzie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe! Też chyba muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Wreszcie coś co będę umiała zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. proste i pyszne, świetny pomysł, zapamiętam

    OdpowiedzUsuń
  5. na takie kombinacje bym nie wpadła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wpadlabym na taki pomysł...no smakowac musi obłednie

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię galaretek, więc ta wersja bardziej mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o cholercia,proste a jakie smaczne :D zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę fajne, narobiłaś tylko smaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł:)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji:) ja już obserwuję
    Jeżeli możesz to poklikaj mi w reklamy,byłbym bardzo wdzięczny:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie pyszne :)

    mogła byś kliknąć u mnie na blogu w baner sheinside?
    to tylko kilka sekund zaimuję, odwdzięcze się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję :) tez ci poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń