Obserwatorzy

Lekka niedyspozycyjność

Witajcie :)

Wybaczcie za moją nieobecność i małą aktywność na blogu, ale dopadły mnie jakieś okropne zarazki, które skutecznie odbierają mi chęci i siły na cokolwiek, a jeszcze ostatni weekend na uczelni był wyjątkowo męczący i nie miałam jak i kiedy się choć trochę podleczyć :(

www.ekorodzice.pl
Niech Was nie zwiodą te słodkie oczka :P jak już taki zarazek do nas przylgnie to trudno mu jest się z nami rozstać :P

Korzystając jeszcze z małego zapasu sił, chciałam Wam przypomnieć o moim rozdaniu urodzinowym, które kończy się jutro :) Zapraszam i życzę powodzenia :)

 

Tym razem bez buziaków, żeby Was nie pozarażać :P
buziaki i do następnego :)

10 komentarzy:

  1. Wracaj szybko do zdrowia zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by buziak nie zaszkodził pewnie, bo też mnie coś rozłożyło. Kicham, prycham i czeka, aż przejdzie :) Ach ta jesień :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecz się, kuruj, zdrowiej, bo wiesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana szybkiego powrotu do zdrowia!:) mnie też właśnie coś próbuje rozłożyc ale nie poddaje się;P

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj do zdrowia! buziak w czółko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój weekend na uczelni również męczący, więc doskonale rozumiem.. wracaj do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń