Obserwatorzy

Wielkie sprzątanie - lakiery

Witajcie :)

Dziś dostałam weny aby w końcu ogarnąć troszkę moje lakiery i zrobić w nich względny porządek :) 

Pewnie nie wszystkie z Was pamiętają moją "kolekcję" na początku prowadzenia bloga...ogólnie była baaardzo mizerna :P dla przypomnienia odsyłam TUTAJ :) dzis jak na to patrzę to też nie jest duża, ale znacząco się powiększyła :)

Tak to wyglądało przed porządkiem....



Niezły bajzel co? :P aż wstyd....
Po oględzinach stwierdzam, że mało lakierów wyrzuciłam :P


No ale mimo to zrobiło mi się luźniej w pudełku i na chwilę obecną wygląda tak....


Przeglądając moje lakiery, natknęłam się na "pękacza" z inglota, którego kupiłam jak był na nie szał i jest to jedyny pękacz w mojej kolekcji...nigdy mnie jakoś efekty nie powalały...po sprzątaniu postanowiłam "odnowić" swój manicure i na złotego żelowego golden rose nałożyłam owego inglota....wyszło tak...


Wydaje mi się że całkiem nieźle :)

23 komentarze:

  1. wyszlo rewelacyjnie!
    a lakierow masz mnostwo, ja mam kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spora kolekcja! świetny blog! obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam jednego ,jedynego pękacza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tylko odrosna mi paznokcie to wystrzele z moimi lakierami, tez ich troszeczkę jest chociaz nie tak duzo jak Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolekcja :) A poazurki wyszły rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten pękacz w połączeniu ze złotym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tego masz... Oczy jak spodki od rana...

    OdpowiedzUsuń
  8. wow całkiem sporo a ja myślałam że mam dużo ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo ich masz :) ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też nie kręci efekt, jaki dają pękacze i nie mam ani jednego u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. takie porządki bardzo radują bo robią miejsce na kolejne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Manicure kojarzy mi się z lampartem lub żyrafą. ;)
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła ta Twoja kolekcja z lakierami, u mnie w sumie pudełko wygląda podobnie. Bardzo ładnie wymalowane paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kolekcja i w sumie mało ich wyrzuciłaś a i tak zrobiło się luźniej:)
    Fajny blog będę wpadać:)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuję:)

      Usuń
    2. Musiał wystąpić jakiś błąd i już to naprawiłam obserwuję jako aga1002:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Efekt bardzo ciekawy :) i niezła kolekcja...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetnie wyszły Ci te paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również robię sobie taką panterkę na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń