Obserwatorzy

Ponownie uległam promocjom, Rossmann i SuperPharm

Hej kobietki :)

I znów promocje mnie pokonały :P tym razem pokaże Wam zakupy z Rossmana i SuperPharm.


Zdobycze z Rossmanna:
- gąbeczki do podkładu (kupiłam je raczej z myślą o robieniu ombre na paznokciach :P)
- poduszeczki do pudru (nie lubię bawić się w mycie, wolę kupić nowe :))
- suchy szampon z Isany (nie wykończyłam jeszcze poprzedniego z Frotte, ale chciałam za jakiś czas zrobić recenzje porównawczą tych dwóch szamponów :))
- 2 paczki płatków do twarzy
- wilgotne chusteczki, którymi można ścierać różne powierzchnie, zaczynając od pokoju do łazienkę kończąc :) zapach jabłko
- jako gratis dostałam 50 ml delikatnego płynu do demakijażu oczu z L'Oreal :)

Zdobycze z SuperPharm
- szampon z Joanny poprawiający kolor włosów blond i likwidujący żółty odcień
- jedwab do włosów z biovax

i na koniec niekosmetyczna rzecz, otóż chodząc po rynku pani wcisnęła mi doi ręki kupon rabatowy do empiku na 20% więc skorzystałam i kupiłam sławna już książkę "50 twarzy Greya"


Jeśli będziecie chciały dowiedzieć się parę słów o książce to dajcie znać, jak ją przeczytam to mogę naskrobać o niej parę słów :)

20 komentarzy:

  1. Mnie w Spuer-Pharm kuszą plasterki do twarzy Beauty Formulas drugie za 1 grosz. Odkąd zgubiłam moją kochaną łyżeczkę unny moja skóra pozostawia trochę do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie ma SuperPharm trudno uwierzyć ...
    w Rossmann widzę kupiłaś same najpotrzebniejsze rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko u ciebie nie ma,u mnie też:(

      Usuń
  3. suchy szampon z Isany jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam , że są jabłkowe chusteczki do czyszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rossman skarbnica kosmetykow i wszystkiego. Suchy szampon nie wiedzialam ze takowy istnieje:?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kusi, to trzeba iść na zakupy i już :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam chrapkę na ten suchy szampon Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też postanowiłam już nie używać kosmetyków z Avonu, ponieważ coraz bardziej mnie zawodzi. Lubię jedynie mgiełki do ciała z tej firmy, ale kosmetyki są do bani. Co do suchego szamponu to chwilowo kończę mojego syosa, ale chcę też dowiedzieć się czegoś o Isanie, jak już jej troszkę poużywasz to napisz proszę do mnie co o niej uważasz ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo zabiore sie za recenzję porównawczą dwóch suchych szamponów to dam Ci znać :)

      Usuń
  9. Też kupiłam te chusteczki, ale dla mnie lepsze są z biedronki niż te!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam te gąbeczki i są nawet całkiem przyjemne :) podobało mi się jak są spakowane :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Omijam Rossmanna szerokim łukiem. Boję się, że jak tam wejdę to znowu z czymś wrócę do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie poznam Twoją opinię o książce! Szukam dobrej lektury na jesienne wieczory, więc może skuszę się, jeśli będziesz polecać- w końcu nie samymi kosmetykami człowiek żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety, kobieta z promocjami nie wygra ;D
    zapraszam serdecznie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio tak bardzo przeraziły mnie moje kosmetyczne zapasy, że powiedziałam DOŚĆ
    i nie wchodzę do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisz kilka zdań o książce i koniecznie o jedwabiu z Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czytam tę książkę i strasznie wciąga ;) trudno przestać ją czytać przynajmniej na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zapoznam się z recenzją tej książki:)

    OdpowiedzUsuń